2010. január 24., vasárnap

Helyzetjelentés nr 3.

Következzék a szokásos, lassan menetrend szerinti hétvégi összegzés. :)

A fogyókúra meglepően jól alakul, az evés és a torna terén is felülmúltam a saját várakozásaimat. Minden általam alkotott szabályhoz maradéktalanul tartottam magam, és a heti mozgás adagom is nőtt, most hatszor aerobikoztam, 50 percet. Mérlegelés másfél hét múlva lesz, majd akkor beszámolok az eredményről, de elöljáróban annyit, hogy már rám jön egy szülés előtti gatyám... Még ugyan kicsit szűkös, de be tudom gombolni :)

A ház témakörben nem történt nagy változás, apró léptekkel haladunk a cél felé. Gábor szorgosan glettelget, én meg lefestettem pár falat, és megállapítottam, hogy még mindig nem nagyon megy ez nekem :) Azzal vigasztalom magam, hogy lehet hogy ronda lesz, de legalább én csináltam :)

Lacus az elmúlt héten is rengeteget fejlődött, már tud válaszolni arra is, hogy mit mond a paci (nyíhaaa), mit mond a kakas (kukuji), mit mond a kecske (meeeee) , a "c" hangot pedig a szó közepén is ki tudja már mondani. (Eddig a macit maminak, a pacit papinak mondta.) Viszont a kedve többnyire nem túl rózsás, nyűgös állandóan, és nagyon anyás. Az elmúlt éjszakánk egy fokkal jobban alakult ugyan mint a tegnapi, de így is volt sírás, vigasztalás, majd szülői ágyba fektetés, végül pedig szenvedve, szorongva továbbalvás. Azt hiszem a fogacskája jön, bár nem látok semmi különöset a szájában, de másra egyszerűen nem tudok gondolni. Hamarosan megyünk a 15 hónapos oltásra, majd akkor azért rákérdezek a doktor néninél, hogy ő lát-e valamit.

7 megjegyzés:

Anta írta...

Tamcsi! Nagyon nagyon ügyes vagy! Hihetetlenül nagy akaraterőd van, hogy ennyit bírsz mozogni.
Mi is elkezdtük az aerobikozást, de én annyira meghúztam magam, hogy péntek óta pihi van. Holnap folytatom.
Reggel 20 perc réka, napközben 10 perc futás, este 20 perc réka.

A festés meg tuti, hogy szép lesz! Nem tudom elképzelni, hogy te elrontanád :) De jó lesz majd benne lakni!!!

Lacus remélem jobban lesz nem sokára. Tudom, hogy mindig a macskusszal jövök, ha gyerekekről van szó, de nekünk olyan ő kicsit, mintha a babánk lenne :) Szóval ő is tökre nyűgös volt a héten, konkrétan egyik éjjel sem tudtam normálisan aludni miatta. Ő meg fogat vált éppen, bár nem hiszem, hogy ettől nyűgösnek kéne, hogy legyen... Nem tom.

Remélem mindketten hamarosan ki tudjuk magunkat pihenni :)

Unknown írta...

Idővel annyira belejössz, hogy hiányod lesz, ha nem edzhetsz! :o) Jót tesz a mozgás az ember lelkének! Hajrá!!

Tamcsi írta...

Épp most akartam erről egy bejegyzést írni. Hogy milyen jól esik a mozgás, megváltoztatja az egész napom. energikusabb vagyok tőle. És mégis...Mégis olyan k nehéz rávennem magam minden nap. belekezdeni nehéz. Az első öt perc. Hogy lehet valaki ilyen rohadt lusta, mint én? :)) Minden nap küzdök magammal...Drukkoljatok, hogy még sokáig legyek én a győztes a lusta dög felett! :)

Tamcsi írta...

Ja, és Anta! Képzeld ma egész jó éjszakánk volt, és fél kilencig aludtunk :) Valószínű, hogy tényleg az ínye fájhat a fogzás miatt, mert most este bekentük és így csak egyszer felsírt, de már aludt is tovább. Úgyhogy félsiker :) Remélem te is kialszod magad hamarosan :)

natimama írta...

Tamcsi! Kérek szépen egy email-címet!
(Lehet ám, hogy itt van valahol, csak én olyan béna vagyok, hogy nem lelem!)

Tamcsi írta...

macsta@freemail.hu

kimm írta...

Köszönöm. Küldtem mailt. :o)