2010. január 11., hétfő

Kiegészítés

Ja, és azt még el is felejtettem az előző bejegyzésben leírni, hogy Lackó az apukáját még puszikkal is elhalmozza, minden este piszézik vele, és az arcát is rendszeresen megsimizi. (Ilyenkor mondja hozzá, hogy "Csicsi" , ami azt jelenti, hogy csiki, vagyis hogy csikizi). Ugye, hogy ez már tényleg gusztustalan??? :)))
/Csak a rend kedvéért hozzátenném, hogy nekem könyörögnöm kell egy nyamvadt pusziért, piszézést meg még sose kaptam. Nem vagyok féltékeny, dehogy. Miért is lennék? :)/


1 megjegyzés:

Anta írta...

Tudom, hogy ég és föld a különbség, de hasonlót érzek a macskuszunkkal kapcsolatban.
Ugye ő az én ajándékom, meg én akartam mindig cicót, rajongok értük, erre mi történik? Ezek totálisan egymásban szerettek, és nekem sokáig kellett hajtanom, míg végre a macskusz hajlandó volt közöttünk aludni és nem csak Norbival :)
Akkora a szerelem, hogy én a közelébe sem kerülhetek :)