2010. január 17., vasárnap

Helyzetjelentés nr 2.

Nos, ismét eltelt egy hét, úgyhogy heti összefoglaló következik, fogyókúra és építkezés témakörben. :)

A fogyókúra jól áll. Az evésre vonatkozó szabályt kicsit nehézkesen ugyan, de betartottam, és ami nagyon jó hír, hogy megtört a jég, és a mozgás is beindult. A hét napból öt napon mozogtam!!! Éljen, éljen, dobpergés, fanfárok... :) Új szabályt is alkottam, miszerint hetente legalább három napon nem eszem egyáltalán szénhidrátot, vagy maximum reggelire. A méréssel kapcsolatban is tartottam magam az ígéretemhez, és még nem álltam mérlegre /mondjuk ez főleg annak köszönhető, hogy előrelátóan megkértem Gábort, hogy vegye ki az elemet belőle, mert önuralmam az nuku, viszont nagyon el tudok keseredni, ha nem fogyok legalább naponta 1 kg-t :))/
És bár a súlyomat nem mértem, azt mindenképp kijelenthetem, hogy könnyebbnek érzem magam. Jó úgy lefeküdni, hogy nincs tele a gyomrom, és a mozgás is jól esik. Szóval ha egy dekát se fogytam, akkor is megérte.. :)

A házprojekt is halad, bár sajna csak tyúklépésben. A konyhabútort sikerült ugyan lefesteni, de még nem került be a helyére, mert a glettelés nem egy haladós munka. Megállapítottam viszont, hogy elképesztően utálok festeni, és ami azt illeti nem is vagyok egy nagy spíler benne... De most már igazán itt volt az ideje, hogy valamit segítsek a felújításban, és a festés olyasmi, amit még én is meg tudok csinálni, még ha nem is valami szépen. Képeket nem csináltam, inkább majd akkor, ha már látványosabb lesz a dolog.

A hét eseményeihez hozzátartozik még, hogy tegnap beleszerettem a Csík zenekarba. Nagyon klassz zenét játszanak, tök jó, hogy ilyen zenekarok is léteznek. Felébreszti az emberben a magyarságtudatot.

4 megjegyzés:

Anta írta...

Anta visszatért komizni:)
Nagyon ügyi vagy a fogyival kapcsolatban! Meg trükkös az elem miatt:)
nekem nem megy olyan jól... Hétfőtől péntekig még kibírom, hogy keveset egyek, de hétvégén sajnos nem. Így a múlt héten leadott 2 kiló, hétvégén visszajött. Legalább van értelme hétfőn újrakezdeni.
Nekem ez a napi menüm: reggel cereal, abból is szigorúan a Kellogg's slim változata, és abból is a kisebb tálkába, ami kb 3-4 kanál:) ja és zsírszegény tejjel...
Ebéd: ugyan olyan méretű tálkába némi sali.
Este egy alma
na ezek után hétvégén rávetem magam a főttkajára:)

de ma megyek a gymbe!! Hoztam edző cuccot. És pepperkén felbuzdulva töltjük rubintrékát lefele:)
olyan kockás hasam lesz, hogy sakkozni lehet majd rajta:)

szóval te sem szeretsz festeni? Én nagyon imádok!!
Azért majd tessék szép képeket feltenni a blogra a készülő remekműről!!

Na jó hosszú komi lett, hogy kiengeszteljelek:))

Tamcsi írta...

NA, csakhogy visszajöttél :))

A fogyókúrás technikádhoz inkább nem fűznék semmit...:)

Lackómra meg nem is szóltál semmit, pedig főleg a Te kedvedért tettem fel, hogy el tudj képzelni anyukának, meg hogy lásd, hogy nem álom... :)

Anta írta...

Már így is regényt írtam!!
Gondoltam nem feszítem a húrt :)

Na majd mindjárt :)

Ne is mondj semmit!! Tudom, hogy milyen kurva jól csinálom a fogyit :DDD Amúgy ma nem jutottam gymbe. :(
Rossz pólót vittem... Tipikus. Holnap meg csajos délután, de csütörtökön rágyúrok a hasizmomra, az tuti!!!

Tamcsi írta...

Ejj, ejj, én tegnap is és ma is tornáztam. A múlt héten napi 20 perc aerobikkal kezdtem, tegnap 40 percet nyomtam, ma 50-et :) Szóval tessék példát venni! :))