2010. január 15., péntek

Ez is eszembe jutott még

Karácsony előtt (amikor apukámnak kerestem könyvet), olvastam egy akcióról a Molyon. Ezért minden nap nézegettem az ajánlatokat szorgalmasan, de apunak nem találtam semmit sajnos. Viszont felkeltette az érdeklődésemet Steiner Kristóf könyve. Persze karácsony előtt szó sem lehetett róla, hogy meglepjem magam egy könyvvel, apunak meg azért meredeknek tartottam volna (ultra konzervatív homoszexuális kérdésben, asszem nem csípte volna Kristófot...), így aztán elnapoltam a dolgot.
Aztán a minap, amikor olyan sokáig aludt a gyerek, olvasgattam anyahajót, tőle meg eljutottam egy másik bloghoz, ahol épp erről a könyvről értekezett az író. Na azóta még jobban érdekel!!! És bár már elmúlt a karácsony, nekem még mindig nincs keretem saját magamat megajándékozni (ezer dolog fontosabb ennél! új szőnyeg, gipszkarton, kapcsolók, sorolhatnám...) :(( Talán majd egyszer...

Nagy zárójel: A könyv kapcsán (vagy inkább az írója kapcsán) elgondolkodtam a homoszexualitáson, elfogadáson. Tolerálnám-e, hogyha az én fiam lenne más. Mit szólnék én ahhoz?
Nem kérdés, az anyai szeretet valóban feltétel nélküli, mert rájöttem, hogy gond nélkül akceptálnám a dolgot. Két dolog bántana mindössze. Az egyik az, hogy nem lehetnek unokáim, a másik pedig, hogy nagyon félteném a gyermekem az atrocitásoktól. A mai Magyarország még nem elég elfogadó, az emberek álszentek és diszkriminatívak. Sajnos.

1 megjegyzés:

Anta írta...

Itt Mencsiben meg külön negyedük van... Jelzem Európa legnagyobbja.
Egyik kedvenc szórakozóhelyem is az övék:)