2010. január 4., hétfő

Minden kezdet nehéz...

Huhh, hát nem hittem, hogy ez ennyire nehéz lesz...Mármint belekezdeni... :)
Ezért aztán belecsapok a lecsóba, és nem gondolkodom tovább, csak írom, ahogy jön...Szóval, az apropó, amiért billentyűzetet ragadtam, az egy újévi fogadalom, miszerint májusig megszabadulok 30 kg-tól. Lassan szeretnénk a következő kisbabát, de amíg ennyi súlyfelesleg van rajtam, addig nem akarok újra terhes lenni, mert nem lenne jó, még plusz 10-20 kg felesleg.
Szóval elhatároztam, hogy belevágok, és gondoltam ha látom leírva a fogadalmam, akkor jobban tartom majd magam hozzá, mintha lenne valami ami kötelez. Az adott szó, ugye... :) Meg aztán, ha leírom a szabályokat, talán könnyebb lesz betartani őket. Legalábbis szeretném ezt hinni :) Olyan módszer kell, ami hosszútávon tartható, és nem jár iszonyatos nagy lemondásokkal /mert enni nagyon szeretek :)/.
Így azt határoztam el, hogy minden nap mozgok legalább egy fél órát, de ha belefér az időmbe, akkor akár többet is. Reggeli és ebéd az eddigiek szerint (alapból egészségesen táplálkozunk, nem eszünk minden nap húst, de ha mégis, akkor csirke, vagy pulykamellet, halat; sok zöldség- gyümölcs, többnyire barna kenyér, sok gabonaféle, stb.) , viszont csökkentem a cukor/édesség bevitelt, és du. három után már nem eszek szénhidrátot. Így a vacsorám főleg savanyúság vagy zöldség (nyersen, párolva, vagy salátának) lesz, valamilyen zsírszegény fehérjével. Röviden ennyi. Remélem beválik :)

Persze arra gondoltam, hogy nem csak erről szól majd a blog, hanem mindenféléről, előfordulhatnak majd különösen jól sikerült ételek receptjei, pár cuki dolog Lacussal kapcsolatban, életem apró-cseprő dolgai, vagy épp világmegváltó gondolatok... Épp ami az eszembe jut, majd meglátjuk :)

Kezdetnek ennyi, aztán majdcsak belejövök, mint kiskutya az ugatásba...Remélem :)

2 megjegyzés:

suttogo írta...

Heló Tamcsi, komoly és nagyon kemény célkitűzést választottál!Sok sikert a megvalósításhoz, és a bloghoz is persze! Suttogo

Anta írta...

Szió!

Szerintem remek dolog, hogy blog írásba kezdtél. Nekem mindig sokat segít, ha kiírhatom magamból, ami az eszemben van.

Nagyon drukkolok, hogy sikerüljön elérni a célodat! Nagyon jól állsz hozzá a kérdéshez. Sztem is csak úgy van értelme bármilyen fogyókúrának, ha az ember mozog is mellette!

Beteszlek a kedvenceimhez, úgyhogy mindig csekkolom majd, ha frissítesz!

Pussz
Anta