2010. január 7., csütörtök

Alakul a molekula

Most, hogy egyre közelebb kerülünk a házfelújítás befejezéséhez, és közeleg a beköltözés dátuma (végre,végre!) minden gondolatomat újra a lakberendezés teszi ki. Állandóan azon agyalok, hogy mit hova teszek majd, milyen színű lesz, és hogyan passzol majd a többi bútorhoz, illetve hogy mit kell még megvenni, és -lévén elég alacsony büdzséből kell gazdálkodni- miből fogom kispórolni vagy hogyan tudnám magam elkészíteni még alacsonyabb költségekkel.
Nagy zárójel: egész ügyes vagyok ugyanis bútorok újragondolásában...pl. készítettem tavaly Lacusnak egy kis szekrényt (én meseszekrénynek hívom), ami mindenkinek nagyon tetszett. Olyan mint egy akvárium, kis fahalacskák úszkálnak rajta, és mindezt egy ocsmány, szocreálos pozdorja szekrény felsőrészéből. Most tervben van 5 szék, és egy régi asztal felújítása, továbbá egy két részes puff kényelmes és szép ülöalkalmatossággá alakítása. Majd mellékelek "ilyen volt- ilyen lett" képeket... :)
Szóval nagyon izgalmas dolog ez, de nagyon fejtörős is :)

Íme, a "meseszekrény":


Egyébként lassan elkészül a burkolás, ügyes kezű apósomnak köszönhetően, és a dolgok még jobban néznek ki, mint ahogy elképzeltem... Ez elég ritka, mert mivel elég rossz a fantáziám, ha létező dolgokat kell elképzelni másképp, pláne térben, mindig szebbnek képzelem el, mint amilyen valójában lesz. És most kivételesen nem így lett, aminek nagyon örülök. Nagyon jó választás volt a csokibarna járólap, már ami az esztétikumot illeti. (Mert amúgy a praktika szempontjából mindenki szerint egy állat vagyok, hogy sötétet választottam, és majd meglátom, hogy minden apró kosz meglátszik rajta.... cseppet sem érdekel, mert akkor is szép!! :P)

Szóval nagyon jól alakulnak a dolgaink, és ha az Isten is megsegít /és miért ne segítene meg?! :)/ akkor tavasszal végre beköltözünk!!! :)

Nincsenek megjegyzések: