2010. január 10., vasárnap

Helyzetjelentés

Nos, holnap lesz egy hete, hogy tettem ezt a szent fogadalmat a fogyózással kapcsolatban...
Azt kell mondanom, hogy eddig félsiker. Az evéssel kapcsolatos szabályt betartottam ügyesen, viszont a mozgás eleddig elmaradt. Mentségemre legyen mondva, hogy nagyon vacakul voltam egész héten, női bajok, meg valami makacs fejfájás is volt a dologban. (A fejfájás amúgy tényleg nagyon ragaszkodó volt, majdnem egész héten fájt a fejem, lehet hogy ennek az igen vacak időnek köszönhetően.) Terveim szerint azért holnaptól nekifutok a mozgás dolognak újra, remélem most nagyobb sikerrel. :)
Azt elfelejtettem a múltkor írni, hogy mérlegelés minden hónap elején lesz, és centivel is mérek majd, szintén ilyenkor. Az adatok nem publikusak, majd max. a legvégén elmondom mennyit sikerült leadni /persze ha sikerül valamennyit egyáltalán... :) /.

A házzal kapcsolatban is vannak pozitív fejlemények. Már majdnem kész a burkolás (nagyon klassz lett), és a konyhabútor festése is elkezdődött ma (a nyers fa konyhabútort dió páccal kezeljük). Így van rá remény, hogy a jövő hét végére a bútor bekerül a helyére, ami azt eredményezi majd, hogy már olyan konyha formája lesz a dolognak :) Nem szeretném elkiabálni, de jól halad az ügyünk :) Viki és Zsófi barátnőim megnézték ma, és mindenkinek nagyon tetszett /bár most még nagyon erősen kellett használniuk a fantáziájukat is :) / Jellemző, hogy azonnal a kertbe vizionálták magukat borral a kezükben, a flekken sült húsra várva... :))
Legközelebb csinálok képeket, és felteszek párat.

4 megjegyzés:

Anta írta...

Bárcsak én is ott lehettem volna, hogy odaképzeljem magam a kertedbe :)
Biztosan nagyon szép lesz, hiszen a te fantáziád van benne, te pedig mindig nagyon kreatív voltál!!
Én is fogyózom most :) Tudom, tudom, ez rossz vicc, de akkor is muszáj pár kilótól megszabadulni, úgyhogy én is mérlegelek minden nap, a kajára is figyelek és holnaptól irány a gym!!

Pussz neked!

Tamcsi írta...

Anta te teljsen hülye vagy, ha fogyózol!!!! De Te tudod... :) Amúgy szerintem ne méregesd magad minden nap, mert attól csak elmegy majd a kedved. A fogyás első szakaszában még olyan is van, hogy többet mutat a mérleg. Ha meg sportólsz is, akkor pláne, mivel az izom nehezebb a zsírnál! Szerintem inkább centivel mérd magad, csak ügyelj rá, hogy mindig ugyanott mérj!

A kecót meg majd megnézed nyáron, ha hazalátogatsz! Nem bánom, egy pohár bort is kaphatsz :)

Anta írta...

tudom, hogy nem vagyok normális, de sosem voltam az.
Igaziból csak 4 kilót akarok leadni. 54 vagyok és nagyon szimpatikus volt, amikor 50 voltam. Most nem tetszem magamnak, és ez számít szerintem. Ha nem érzem jól magam úgy, ahogy vagyok, akkor változtatok rajta.
Majd kipróbálom a centizést.
Viszont a sportolásnak lőttek, mert sajnos újra 11 órát kell dolgoznom naponta :( Végre másfél év után leadtam az esti műszakot, erre ma felhív a főnököm, hogy eltörte az egyik csaj a vállát, úgyhogy nem akarnám-e helyettesíteni...
Úgyhogy emellett nem tudok eljárni edzeni :(

Nagon jó, hogy ilyen sokat írsz!! Mindig örülök, ha olvashatlak!

Tud már róla más is?
Kirakhatlak a blogomra?

Pussz
A

Tamcsi írta...

Inkább még ne rakj ki. Majd szólok, ha lehet :)

Sajnálom, hogy nem jött össze a mozgás!Nálam viszont remélem megtört a jég, de még nem kiabálom el :)

Na pusz :)