2011. február 24., csütörtök

Segítséééég

Szerintetek van olyan, hogy egy gyerek örökre benn marad??? :)
Hát, ha nekem valaki azt mondja az elején, hogy még a 39. hét után se bújik ki ez a gyerkőc, én egyszerűen kinevetem, annyira biztos voltam benne, hogy előbb fog jönni. Erre tessék, mostmár még azt is el tudom képzelni, hogy a jövő hetemet a kórházban töltöm majd :(
Valakitől valami ötlet, hogyan lehetne kicsalogatni a mucit?
(A szokásosakat, mint séta, házasélet, miegymás, kilőhetjük. Sajna még a házimunkát is én végzem minden nyűgével, hajlongásával együtt, minden nap főzök, porszizok, és emelgetek egy 14 kg-os gyereket. Na ezen kívül van még valami lehetőség??? :)) Tudom, türelem. )

7 megjegyzés:

Regi írta...

Bábakoktél? Kipróbáltam, nem jött ki Emma! :D És a pálinkától is undorodom azóta...

Névtelen írta...

Igen, a jóbarátokban is csak ezek a tippek voltak! :-)

Unknown írta...

Mint írtam én egy héttel hordtam túl Grétit, úgyhogy nincs olyan praktika amit ne próbáltam volna. :-) Az említetteken kívül forró fürdő, fahéj, tonic volt minden mennyiségben, aztán befektetés előtti napon a dokim megitatta velem a bábakoktélt, de az se használ. Aztán a befekvés napján a szülésznőm parázs illóolaja hozta meg a csajszit. Délben bekenegetett, este meg kint volt Gréti.
Kitartás!

Tamcsi írta...

Köszi lányok a tanácsokat :)
Erről a bábakoktélról
még nem is hallottam, de lehet hogy megkérdezem a szülésznőmet, hogy mi a véleménye róla :)

Noémi írta...

Tamcsi, egy tuti tippem van, ami beválik, de ez a legnehezebb: türelem!!!
Tudom mit érzel, nehéz bánni a be nem látható idővel (a számított szülési időpontok valósságában meg nem nagyon hiszek - én pl. június 8-ra voltam kiírva Emmával, aztán az utolsó héten újraszámolták 13-ra, de ő csak 23-án akart megszületni)
Úgy tűnik, a babák akkor jönnek, amikor baba- és mamaoldalról minden együtt áll az érkezéshez. :) A praktikák is csak ilyen esetben használnak, valószínűleg ezért van, hogy valakinek beválnak, valakinek nem.
Egyébként a bábakoktél nem egy méznyalás; mikor én rákérdeztem, a szülésznő nem vállalt állásfoglalást, rám bízta. Megvettük a hozzávalókat, de végül mégsem ittam meg.
Tudom, minden perc végtelennek tűnik így a finisben, de van valami szép is ebben a megismételhetetlen várakozásban. Igen, tényleg így gondolom, nem az azóta eltelt nyolc hónap tompítja a hasonló emlékeimet. Asszem... :) De ez mindegy is, bocs, nem akartam ennyire hosszú lenni, végülis a lényeg amit írni akartam, hogy gondolok Rátok, drukkolok és kívánom, hogy minden alakuljon úgy, ahogy a legjobb Nektek! :)

Tamcsi írta...

Szia Noémi!
Igen, tudom, hogy teljesen igazad van, csak a türelem nem az erősségem, és utálom a bizonytalanságot, ami most ráadásul minden napos tényező nálunk. :)
De tudom, hogy bármit teszek is, úgyis akkor jön őkelme, amikor készen állunk rá mindketten :)
És köszi a drukkolást neked is! :) Reméljük segíteni fog :)

Cherry írta...

Szia! Én 40 hét 6 naposan ittam meg a koktélt, délután 2kor. Reggel még semmi nem volt, a koktél után fél 8kor már szülőszoba, és 0.26-kor megszületett a fiam! :) nekem bevált!