2011. február 17., csütörtök

Időzített bomba...

...ami ugye én volnék. :) Nagyon különös most ez a lét, hogy minden nap úgy fekszem le, hogy vajon ez lesz-e az az éjszaka, mikor személyesen is megismerem az én pöttöm kislányomat. :) Kicsit nehéz is, hogy minden nap megcsinálom a dolgaim, mondván, hogy "még gyorsan kimosok, hajtogatok, hátha holnap már nem leszek itthon", és nagyjából mindent így végzek, hogy na csak még ezt-csak még azt, ez is jó lenne, ha meglenne, mielőtt.... :)

De hogy ne csak mindig a szüléssel kapcsolatos izgalmakról írjak itt, essen szó most arról, hogy a nagyfiam valóban nagyfiú lett, és nappalra úgy fest szobatiszta. Bár eddig akárhányszor megdicsértem emiatt, Murphy mindig viccesen közbeszólt, és este 2-3 szor is bepisilt, de akkor is, még ennek ellenére is azt merem mondani, hogy ez már szobatiszta állapot. Szól, megy, pisil, és délután elég gyakran nincs pisi az alvás után a pelusban, mondjuk 10-ből 8szor.
Amúgy Murphy, az a kis vicces, más téren is jelen van az életünkben, tegnap ugyanis este megfogalmaztam egy nagyon vidám hangvételű posztot magamban arról, hogy milyen kegyesek az Égiek, hogy a múltkori panaszkodásom hatására mostanában megajándékoznak a nyugodt, pihentető alvás lehetőségével, erre tessék, ma éjjel volt az életem egyik legpocsékabb éjszakája, egész éjjel forgolódtam, vagy melegem volt, vagy fáztam, vagy pisilnem kellett, vagy a pocak nem volt kényelemben, vagy ha a pocak épp igen, akkor a derekam-forgóm kezdett elképesztően sajogni, és még sorolhatnám. És mikor az egyik zavaró tényező kiiktatásra került, akkor színre lépett egy másik, ugye, ahogy annak lennie kell. :) Aztán reggel meg, mikor végre minden együtt állt, és épp nyálcsorgatós mélyen aludtam, akkor megébredt az én elsőszülött drágám, hajnali hat órakor (szerintem van annak vagy két éve, hogy utoljára ilyen korán kelt), és hangos "Anya" kiáltásokkal követelte, hogy én is tegyem ezt, az éjszakának szerinte vége, ugyanis. Na mondjuk engem nem olyan fából faragtak, hogy csak úgy feladjam, ezért verbális erőszakot alkalmaztam, (értsd: ráparancsoltam), és a hitvesi ágyban egy óra forgolódás után még aludtunk kilencig.
Na, ezek mennek most nálunk, meg a felhők. :)

Nincsenek megjegyzések: