2011. február 21., hétfő

És még mindig semmi...

Nem szeretnék türelmetlennek tűnni, távol álljon tőlem ez az érzés, de mostmár azért néha azt gondolom, hogy ez a gyerek örökre benn marad :)
Jelezget, mostmár szinte minden nap van egy-egy jósló fájásom, egyre erősebb, de olyan még soha nem volt, hogy két fájás szorosan követte volna egymást. Mostmár annak is örülnék, ha nem szorosan, de legalább 10-15 percenként követné egymást két fájás, mert már az is azt jelentené, hogy lesz itt valami. :) Azt hiszem a kételyeim kezdenek eloszlani, és mostmár csak simán várom a kiscsajt. Tegnap Gábor is azt mondta, hogy ő mostmár készen áll rá. (Mondjuk azért ezen egy picit mosolyogtam, végülis a munka oroszlánrésze asszem nem az övé lesz, de azért jó tudni, hogy ő is készen áll... :)))

6 megjegyzés:

Regi írta...

:) Jó az is, ha Ő (is) készen áll! :)
Emlékszem, én leírtam, hogy Bubu 8 nappal korábban jött, Emma nem akar, elmentem sétálni, és este a kórházban voltunk! Menjetek el Ti is Lacussal, ha másért nem, a friss levegőért! :) Mondjuk itt szállingózik a hó...

Tamcsi írta...

Itt is szállingózik a hó. :)
Amúgy tegnap hatalmasat sétáltunk Szentendrén, még játsziztunk is, ahol én nyomkodtam Lackónak a mérleg hinta másik felét, utána még gondoltam is, hogy na majd talán ettől, de semmi.
Amúgy nekem Laca két héttel jött korábban, na, a kiscsaj nem siet ennyire :)

Ami írta...

A lényeg, hogy a zurad készen áll! :)) Ezen én is jót mosolyogtam, olyan cukik tudnak lenni.
Amikor a férjem született, az apja mindenkinek arról panaszkodott, hogy milyen borzasztó volt, hogy a folyóson nem volt egy szék, ahová leülhetett volna... és ugye órákat állva várni... Hát szörnyű lehetett :DDD.
Drukkolok, hogy minden úgy alakuljon, ahogy szeretnéd! :)
puszi

Névtelen írta...

Jól vagy Tamcsi? Már úgy értem a lelki világod rendben van? :-)

Barifelhő írta...

Csak azt tudom mondani, hogy kitartás, tényleg napok kérdése. Én Grétit jó egy héttel hordtam túl, Emmát két nappal, úgyhogy tudom (sejtem), mit érzel.
Szorítok, hogy minden úgy alakuljon, ahogy szeretnéd. Remélem a következő bejegyzés már babahír lesz! :-)

Tamcsi írta...

Köszi a biztatást és érdeklődést mindenkinek :) Mi még természetesen mindig egyben vagyunk :) Úgyhogy félő, hogy a következő bejegyzés még mindig nem babahír lesz :(