2011. február 7., hétfő

Hírek a pocakból/ról

Na, ha valaki netán izgult volna, annak elmondom, hogy nem szültem meg, és a szonográfus doktorbácsi szerint még nem is fogok egy darabig, legalábbis a lepény állapotából ítélve. Meg azt is mondta, hogy gigabébink lesz, most 3400 gr és 56 cm, aminek nagyon örülök ám, mert egyrészt alaposan megnehezíti a természetes szülés dolgot, másrészt csomó 50-es ruhát is beszereztem, amikre talán nem is lesz szükség, ha így folytatja ez a "csöpp" gyermek :) Viszont még mindig csuda helyes pufók pofácskája, és pisze nózikája van, alig várom, hogy élőben is lássam. :)
A doktornővel kapcsolatban most picit csalódott vagyok, de ezt most nem részletezném. Viszont ez most megint egy picit rányomja a bélyegét a hangulatomra, de sebaj, majd túlteszem magam a dolgon, meg aztán itt a tavasz, aminek meg nagyon örülünk ugye :)
Na, így visszaolvasva ez jó össze-visszára sikeredett, de hát ez van, ilyen kusza vagyok most. :) Holnap megpróbálom kicsit összeszedettebben is :)

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Fel a fejjel, keresd meg újra a pozitív hozzáállásodat, amit tegnap elvesztettél! :-) Én biztos vagyok benne, hogy nem lesz semmi gond! :-))) A rucikat meg tedd fel a vaterára! ;-)