2011. február 28., hétfő

Az utolsó

Bizony, ez az utolsó esténk így hármasban. Akármikor lesz is a következő esténk itthon együtt, azt már négyesben töltjük. Azt mondta az előbb Gábor, hogy ne szomorkodjak emiatt....De én nem is vagyok szomorú, sokkal összetettebb az, amit most érzek. Aggodalommal vegyes izgalom, kíváncsiság, és még sok definiálhatatlan érzés is van ebben. :)

A következő poszt már valóban minden bizonnyal babahír lesz, megkértem Gábort, hogy írja le ide, ha megszületik a mucink. :) Úgyhogy én most egy időre búcsúzom, gondoljatok rám, ránk! :)

7 megjegyzés:

Barifelhő írta...

Kitartás! Nemsokára a kezedben tarthatod a pici Lányod! Szorítok, a legjobbakat kívánom és várom a babahíreket!

Katity írta...

Jaj, de izgalmas! Szorítok Nektek, és kívánom, hogy az első, négyesben töltött estétek is csodaszép legyen otthon! :-)

Regi írta...

Drukk, drukk, Tamcsi!!! Drukk, drukk, Kicsilány!!! :)
Sokat gondolok Rátok! :)
(én jelen pillanatban, ha választhatnék, inkább túlhordanám, csak legyen már vége a rosszulléteknek! :D Várd meg, mit mondok 7 hónap múlva! :))

Névtelen írta...

Szorítunk Értetek, és várjuk a híreket!:))))REmélhetőleg mihamarabb... Pusz.: orsi

Noémi írta...

Nagyon nagy drukk, Neked is, pici lánykának is! Ügyesek lesztek!!! :)
Várjuk a híreket!

Ami írta...

Nagyon szorítok drága! :)))
és várom a babahíreket! :)

Névtelen írta...

Drukkolunk nagyon és szorítunk!!! :-)