2011. február 9., szerda

Így állunk most

A szülés feltételeinek nagy részével készen vagyok, azaz van szép frizurám (már csak egy festés hiányzik, de este az is meglesz), rend van, és nagyjából tisztaság is, a csomagjaim jelentős része pedig össze van rakva, már csak néhány apróság hiányzik. :) Azért még remélem hét végéig nem szülünk, mert pénteken beadattam az oltást, és 10 nap míg védettséget ad, ami nem is miattam fontos, hanem a bébi miatt, mert ha addig kibírja bent, akkor ő már úgy születik majd, hogy védett lesz, mert a méhlepényen keresztül megkapja az ellenanyagot.
Ezt leszámítva már csak néhány apróság hiányzik a gyerekszobából, amik valójában már egyáltalán nem fontosak, csak én szeretném megcsinálni őket. (Inkább ilyen dizájn-elemekről van szó...) :)
Aztán már nincs több kifogás: várjuk a kis mucinkat szeretettel :)

3 megjegyzés:

Regi írta...

Muti a szobát!!! :)
Jövő hétfő szép nap lenne! :)

Unknown írta...

Örülök, hogy visszatért a pozitív szemléleted! :-) És hogy érzed, mikor érkezik a kis Mucitok? ;-)

Katity írta...

Ez olyan izgalmas! :-)
Már én is nagyon várom, hogy mindent összepakolva, kifestve, berendezve, kimosva, megvéve csak arra várjak, hogy megérkezzen a Birtokos! :-)
(Szobát megmutatod?)