2011. február 10., csütörtök

Közkívánatra

Gyerekszobai körképünk következik...
A szoba irtó picike, de próbáltuk belőle a maximumot kihozni, így sikerült... :)
Egy szobában fognak aludni, mert sajna máshogy nem tudjuk megoldani, nagyon pici a lakás. Így néz ki a baba rezidencia közelebbről:



 Ez meg Lackó ágya, és a szoba többi része:










Én gyártottam a kis állatos függőt az ágy fölé, a takarót-párnát a kiságyba, a kiságy rácsait lefestettem, a kiságy feletti színes anyag dobozokat is én csináltam, meg a színes virágos táblát az ágy fölött, amire rajzok vannak rakva (illetve ez az én ötletem volt, de a kivitelezés nagyban Gábor munkája, ő csinálta a táblát, amit én bevontam anyaggal, majd a szalagozásban is nagyon sokat segített). De ezeket majd részletezem a hobbikuckóban. :) Ja, és a falra festett fa is az én művem, meg a sárga szekrény festése-pöttyözése is. (A szekrény amúgy egy ilyen régi szocreálos bútor felsőrésze, illetve felsőrészei.)
A szekrények közelről, és egy kishölgy ruhatára:



 Plusz egy pupák ráadásnak, mert már rég mutogattam nektek haramiát... :)

8 megjegyzés:

Regi írta...

Nagyon szép lett! :) Olyan kis kuckós, ahol jó aludni, játszani, zsiványkodni! :)))

De várom már én is ezt az állapotot megint! :)

Ami írta...

Gyönyörű!:)

natimama írta...

Az a vigyor!!!!!! :o))))))
Tündéri pupákod van! Még, ha nagy is a szája... :o))))

Nagyon jó nézegetni ezeket a babaszobás képeket! Szeretem a színeit. Ügyes vagy!

Névtelen írta...

Szép a szoba! Lackó pedig tündéri, akarom mondani haramia, mint mindig! ;-)

Tamcsi írta...

Köszi mindenkinek a kedves szavakat :)

suttogo írta...

Nagyon szép kuckó! Ha jól látom a kicsi meg a nagy egy szobában lesznek...ez érdekes helyzet lesz!

Névtelen írta...

Nagyon tetszik az angyalka, a takaró és a gyerekszoba egésze. Nagyon ügyes vagy és ha nem bánod, akkor feliratkoztam követőnek. Nem is értem, hogy miért olvasnak ilyen kevesen.
A hercegnőd biztos jól fogja magát érezni ilyen szép, harmonikus környezetben a nagy és okos bátyus oltalma alatt. Egyik barátnőmnek mindhárom gyerkőce közös szobában lakik. Kellett egy kis idő mire a nagy nem ébredt fel a kicsik sírására, de már nem tudna nélkülük aludni.

Nem is tudtam,hogy a Nyuszi, amit kaptunk limitált kiadás. Köszönjük.:)

Tamcsi írta...

Szia!

Dehogy bánom, sőt köszi, hogy csatlakoztál, üdv nálam :)
A közös szoba miatt egyáltalán nem aggódom, bár ha tehettem volna eleinte magam mellé tettem volna a kiságyat, de megoldhatatlan.
Nem hiszem, hogy baj lesz amúgy :)

Bizony, nyusziból az volt az ötödik, amit gyártottam :)
Remélem Ádám szeretni fogja.