2010. november 9., kedd

A második

Valami, amit szeretek magamban....
Nos ezen sokat gondolkodtam, mert vannak dolgok, amiket szeretek magamban, de szinte egyiket se maradéktalanul. Úgy értem például, hogy tök jó tulajdonságom ugyan, hogy empatikus vagyok, de mégis sokszor még magamat is megőrjítem azzal, hogy lépten-nyomon sírva fakadok mások rossz sorsától, vagy nehézségeitől...
Szóval ezért gondolkodtam, gondolkodtam, és arra jutottam, hogy van azért valami, amit maradéktalanul szeretek magamban, és ez a kreativitásom. Hogy a jég hátán is megélek, megélnék, hogy szó szerint még sz*rból is tudok várat építeni, hogy kihívásnak tekintem régi vacak bútorok újrahasznosítását, vagy a fillérekből történő dekorálást, és ha egy ilyen ötletem jól sül el (és többnyire jól sül el), akkor épp annyira tudok neki örülni, mintha vettem volna valami újat, sőt még jobban is. :)

Nincsenek megjegyzések: