2010. november 5., péntek

Gondolatok

Ma reggel ezt találtam. És arra gondoltam: "Te Jó Ég ez mennyire igaz már!" Rám is, pedig alapvetően optimista embernek tartom magam, és mégis, a negatív gondolatok folyton beférkőznek az agyam zugaiba, és arra gondolok, Vajon megérdemlem én ezt a nagy boldogságot, ami most épp az enyém? Vajon tényleg lehet, hogy egy emberrel egész életében jó dolgok történjenek, és ne tapasztalja meg az élet poklának bugyrait, a szegénységet, a komoly betegségeket, a szeretteinek elvesztését, a nélkülözést, a szeretetlenséget, sikertelenséget? Hát lehet ilyenek nélkül élni? Például mostanában is mindig az jár a fejemben, hogy csak nehogy valami baj történjen a szülésnél (annyi olyat hallottam mostanában, hogy a nő belehalt a szülésbe, vagy a babát vesztette el, hogy már kezdem azt hinni égi jel, Gábor szerint viszont csak meghallom ezeket a storykat, mert foglalkoztat. Végülis lehet.). Látok jó pár olyan esetet, amikor az emberek élik a szép, kerek életüket, és egyik napról a másikra pokollá válik minden, és el sem tudom képzelni, hogy velem sosem történik ilyen. Hogyan kell az embernek boldogságra programozni magát? Hogyan kell elhinni, hogy veled csak jó dolgok történnek majd? Mert kicsiben megy nekem a dolog, például vizsgáknál mindig hittem, hogy nekem csak jó jegyeim lehetnek, és többnyire úgy is lett, aztán hittem abban, hogy erre a szakmára vagyok hivatott, és lám, azonnal lett munkám, mikor még nem is kerestem megtalált a lehetőség. De most, az egész életemet tekintve valahogy nem megy, vagy csak nehezen. Tele vagyok félelmekkel, és tudom, hogy ez így nem helyes, de nagyon nehéz elengedni őket.

4 megjegyzés:

Regi írta...

Próbáld meg elengedni ezeket a gondolatokat! Csak a pozitívra!!! Semmi rosszra! Hidd végre el, hogy minden happy körülötted! :)
Sajnos mi nagyon a pokol bugyraiban járunk, pedig nem érdemli meg Andris és a szülei sem! :( DE! hiszünk a jó dolgokban, hogy minden rendben lesz! Ha nem is úgy, ahogy eddig volt, de jó lesz!
Ahogy Nálad is a szülésnél!!! Amikor Emmát vártam, együtt vártuk egy fórumos ismerősömmel. A fiúk is egyidősek. Pár nap volt köztünk, de sajnos az Ő Kislánya beteg volt, és csak pár napot élt. Ez nekem sokk volt, majd találtam egy másik blogot, ahol az anya megérezte, hogy nem él a kisfia... Na, ilyen dolgokat kerülj, inkább ne olvass cikkeket, ne hallgass híreket! Csak foglalkozz Magatokkal!!! És a boldogságotokkal!!! :)

Puszi

Unknown írta...

Én is azt gondolom, hogy most csak fogékony vagy ezekre a dolgokra. Rossz dolgok régen is történtek, most is történtek, és nem mindig lehet őket megmagyarázni. DE: én azt gondolom, hogy aki törekszik arra, hogy boldog legyen, az az is lesz! Aki törekszik például egy jó párkapcsolatra, annak előbb, vagy utóbb lesz is. Aki sínylődik egy vacakban, annak nem lesz. Ugyanez a véleményem a munkáról, és az élet többi területéről is. Meg az, hogy mindent lehet pozitívan és negatívan szemlélni. Csak egy a te személyes péládid közül, hogy nem panaszkodsz amiatt, hogy mondjuk még nincsen kész a felső szintetek, szűkösen vagytok (,amit sokan tennének), hanem azt mondod, hogy van egy szép, saját otthonotok, amit csinosítgatsz nap, mint nap, és ahol boldog vagy. Szerintem te pozitívan állsz az élethez! Ne hagyd, hogy ezek a negatív gondolatok megkeserítsék az életedet!

Tamcsi írta...

Aranyosak vagytok :) És igazatok van, mindenben. :) És nagyon igyekszem, tényleg. És menni fog, tudom. Minden rendben lesz, és szép. :)

És Regi, nagyon sajnálom ami Andrissal és a családjával történik. :( A tesójáról van szó, ugye?

Regi írta...

Igen! Ma kezdik el kelteni (pár nap, mire magához tér), de nem jó dolgokra fog ébredni! :(