2010. november 8., hétfő

Az első

Mit utálok magamban? :)
Én a lányokkal (Anta és Naomihenger) ellentétben nem tudok, vagy tudnék ezer dolgot felsorolni, lehet hogy azért mert egy beképzelt dög vagyok? :) Szerintem nem azért, hanem mert nagyjából elfogadom magam olyannak, amilyen vagyok, és bár tudom, hogy van vagy ezer rossz tulajdonságom, de azt is tudom, hogy az ezer rossz tulajdonságom nagy része hozzám tesz, és nem elvesz belőlem. Ezt úgy értem, hogy például igaz, hogy nagy az igazságérzetem, és a szám is, és ez a kettő olykor nagyon rossz kombináció, mégis, legtöbbször azért mégis jó, hogy ilyen vagyok, mert ez nem akadályoz az életben, hanem inkább előre lendít. Ez így érthető? :)
Viszont van két olyan tulajdonságom, ami azonnal eszembe jutott, mikor azon tűnődtem mit nem szeretek magamban, és ez a kettő olyan, aminek valóban semmilyen előnye nincs, hanem tényleg csak nehezítik az életemet. Az egyik a lustaság, a másik meg a testalkatom. Szóval elképesztően lusta vagyok, és ebből adódóan bizony nem is egy nádszál alkat (és akkor most elég finoman fogalmaztam). De a lustaság az életem minden területén igaz, és minden területén meg is látszik, sajnos. Próbálok én küzdeni ellene, de sajnos mindig ő győz. :(

Nincsenek megjegyzések: