2010. február 10., szerda

Kibújóban két újabb fogacska!

Ma hancúrozás közben Lackó arcra esett, és eléggé megütötte az ajkát. Ahogy teli tüdőből óbégatott, akkorára nyitotta a száját, hogy jól beleláttam. És mit láttam?? Na mit? :) Hát két újabb fogacska töri át éppen az ínyét! És ezzel megvan a magyarázat a szűnni nem akaró takonyra, meg az éjjeli fájdalmas felsírásokra!
Én meg már azt hittem, hogy egész életében hat fogú lesz, olyan nagyon régen nem bújt ki foga! Ebből is látszik, hogy türelem, fogat terem! :)

4 megjegyzés:

Anta írta...

mennyire bolond vagy :)
igen, biztosan csak 6 foga lesz a fiadnak :DD

Tamcsi írta...

Jól van na, régen volt már október, akkor jött az utolsó kettő, azaz az ötödik, és a hatodik. Más gyereknek ebben a korban már 20 foga van. Jó, hogy türelmetlen vagyok :)

natimama írta...

Ez aranyos Tamcsi! :o)))))

Nálunk is volt cidri a fognemnövésből...
Gergőnek egy éves korában még EGYETLEN FOGA SEM VOLT! Nekem az akkor nagyon rémisztőnek tűnt, mert a körülöttem lévő babáknak már mindnek volt pár fogacskája. A húgom lányának, aki Gergővel egyidős, már 4 hónaposan kinn volt az első...
Kétségbeesetten olvastam el több tonnányi szakirodalmat, nem lettem okosabb. Végül megkérdeztem egy gyermekorvos ismerősünket, hogy most mifene lesz??!! Az én gyerekem fog nélkül marad?
Sírva röhögött rajtam, aztán mikor már kapott levegőt megkérdezte, hogy ismerek-e olyan embert, akinek SOHA, EGYETLEN FOGA SEM NŐTT KI.
Megnyugodtam, mert hát persze, hogy nem ismertem. Aztán kb. két hónap múlva ki is bújt az első... :o)))

Tamcsi írta...

Na igen, az anyukák kicsit túlzásba tudják vinni az aggódást :)