2010. február 24., szerda

Egy gyors recept

Na, Zsófi barátnőm kedvedéért leírom a görög körözött receptjét. Meg aztán ki tudja, hátha másnak is megtetszik. :) (Amúgy mivel illik a forrást is megnevezni, elmondom, hogy ez a recept a Norbi updates szakácskönyvből van, én csak felturbóztam egy picit.)

Tehát:
25 dkg jó minőségű feta sajtot (aminek olyan klassz krémes az állaga) összekeverünk 3 db főtt kemény tojással (villával, vagy robotgéppel, aprítóval, kinek mivel tetszik), illetve egy gerezd zúzott fokhagymával. Én ki fogom próbálni úgy is, hogy kakukkfüvet rakok hozzá, illetve hogy finomra vágott lila hagymát szórok a tetejére. Sózni nem kell, mert a feta sós, de egy pici bors simán mehet bele. Pirítóssal isteni.

Kis kiegészítés: Tegnap este elkészítettem újra ezt a krémet, és akkor vettem észre, hogy az eredeti recept szerint még két kanál tejföl is kell bele, illetve snidling. És valóban, tegnap egy kevésbé krémes fetával csináltam, és ahhoz tényleg jól jött egy kis tejföl.

8 megjegyzés:

Névtelen írta...

Kössszke! :-) Csinálok Öcsikémnek vacsorára, remélem, ízleni fog neki! ;-) Ma van a névnpaja! :-)
Adom a blogodat, ezentúl rendszeres olvasód leszek! :-)

Tamcsi írta...

Oksa, tuti ízleni fog neki :)
Örülök neked :)

Anta írta...

Gyűlnek a csajszik:))
ezt én is kipróbálom, mert juhtúró itt úgy sincs...
Bdw, pepperkével mi a csuda van, te tudod??

Tamcsi írta...

Hát nem tudom, sztem elege lett a kommentelőkből, biztos egy kicsit unta, hogy mindenki jobban tudja a tutit, mint ő. Írtam neki facebookon, de még nem válaszolt. Talán egy kicsit nyilvánosság mentesen szeretne létezni. De ezek csak tippek.

Névtelen írta...

Köszke, finya lett a kenőcs! :-) Volt sikere! ;-)

Tamcsi írta...

Na, szuper!!! :) Bár sejtettem, hogy Matyinak ízleni fog :)

Anta írta...

Fuu, Tamcsi! Ma megcsináltam ezt a kencét, és isteni finom lett! Vendégség volt nálunk, és pillanatok alatt eltűntették! Mindenki imádta! :)
köszi a receptet!!

Tamcsi írta...

Szupi, örülök... :))