2010. október 19., kedd

A varrásról

Szóval először is, egy kis helyreigazítás, nem régi orosz, hanem régi német gépet vettünk. :)
Amivel ma varrtam először. Egész délután/este a befűzésével bajlódtunk, de megérte, végül sikerült, és ahhoz képest, hogy életemben ma varrtam géppel először, szerintem egész ügyes vagyok. :) Készítettem is vele valamit, amit még egyenlőre nem mutatok meg, egyrészt mert nincs kész, másrészt meg mert Antának csináltam, hálám jeléül a segítségért cserébe. :) (De amint ő készhez kapta, azonnal felteszek róla egy képet.)
És mostantól az alkotásban a határ a csillagos ég!! :) Még a táskavarrást is ki fogom próbálni, amint egy picit belejövök.

5 megjegyzés:

Unknown írta...

Hú, ez nagyon izgisen hangzik! Én is akarok egy varrógépet!!! :-) Már picit várom, hogy gyerekem legyen, és otthon lehessek! :-) Persze csak azért, mert most még abban az álomvilágban élek, hogy akkor mindenre lesz időm! :-)))

Regi írta...

Ez szép álomvilág, Zsófi! :D Bár kivitelezhető egy gyerekkel, aki szeret aludni. (este korán fekszik, reggel későn kel, és délután is nagyot alszik :) )
Küldd el fb-on!!! Megesz addig a kíváncsiság! Látni akarom, el akarom kérni Anyától a gépét, amit nekem nem sikerült befűzni :D Nem, mintha erre lenne időm! :D

Tamcsi írta...

Na, örülök, hogy ilyen lelkesek vagytok! :)
Zsófikám Reginek teljesen igaza van, csak még kiegészíteném azzal, hogy kell egy apuci, aki jó fej, és játszik a gyerekkel, amíg anya önmegvalósít és hobbizik. :)
A valamit amit csináltam, azt meg csak akkor mutatom meg,ha Anta megkapta, és punktum. :) Tessék szépen türelmesen várni. :)

Anta írta...

Én izgiulok itt a legjobban, kérem!! És én is akarok az első lenni, aki látja!!:))))
Már nagyon várom!
Három könyved már itt hever, sztem holnap érkezik a maradék:))

Tamcsi írta...

csak ne éld bele magad nagyon, nem nagy dolog, meg aztán én csináltam, és ez jelentősen levon az élvezeti értékéből... :))
Azt még mindig nem írtad, hogy mikor vigyem anyudékhoz a pénzt, nehogy lecsússzak a fiúkról, de még be is kell fejeznem. :)