2010. október 19., kedd

Új őrület

Nemrég ráakadtam egy hobbi boltos kirándulásom alkalmával egy Tildás könyvre, és beleszerettem. Rögtön meg is rendeltem kettőt, Magyarországon csak ez a kettő elérhető jelenleg. Mikor megérkezett, a szerelmünk csak még jobban elmélyült, azóta áhítattal lapozgatom, és egy-két dolgot meg is csináltam belőle, amiket kézzel is meg lehetett varrni. Aztán persze kitaláltam, hogy nekem most már tényleg kell egy varrógép, és be is szereztünk egy régi orosz darabot (Gábor egyik varrógép szerelő kollégája mondta, hogy másmilyet nem is érdemes venni, mert azok a legjobbak, legalábbis megfizethető árkategóriában.) Aztán rájöttem, hogy úgy mégsem élhetek, hogy nekem csak ennyi Tildás könyvem van, ezért elkezdtem tanakodni, kutakodni, de sajna itthon valóban nem találtam többet, mind elfogyott. Úgyhogy szóltam Antának, és volt olyan kedves, hogy Angliában megvette nekem az összes fellelhetőt. :) Ezek nov. 1-e után érkeznek hozzám, Anta barátainak jóvoltából. Én meg persze már tűkön ülök... :))  Azt, hogy erre már mennyi pénzt b*sztam el, elmondani se merem, de ugye lényeg az önmegvalósítás, meg a hobbi :)
Na, de a lényeg az, hogy ennek az új hobbinak, egy nem olyan réginek (a süthető gyurma) és egy ősöreg szenvedélyemnek az örömére megszületett egy új blog gondolata, ahol a mindenféle ügyetlenkedéseimet fogom mutogatni. :) Voltaképpen már készen is van, csak bejegyzés nincs még rajta, de ahogy lesz, máris kirakom ide, és remélem, hogy az a kevéske, ámde roppant lelkes :) olvasóm oda is követ... :)))

3 megjegyzés:

Regi írta...

Én nagyon kíváncsi vagyok!!! A varrással már én is szemeztem, de valahogy olyan nehéz nekiállni! :D

Anta írta...

Jelentem, a könyveid egy része megérkezett:) ma felhívom Zsoltot, hogy mikor mennek át anyáékhoz.
Alakul a dolog:)
A kreativ blognak pedig nagyon örülnék, és ha lehet egy kívánságom, akkor úgy csináld, hogy leírod lépésről lépésre a dolgokat, hogy más is utánad tudja csinálni (mondjuk én:)))
Cupp

Unknown írta...

Már nagyon várom! :-))) Azonnal töltsd fel a kreatív blogot!!! :-)