2010. október 25., hétfő

Sürgösségi orvoslátogatás-avagy paramami lettem

Nos, tegnapról mára kb négy órát aludtam, mert egész éjjel olyan különöset éreztem, és azt hittem, hogy szivárog a magzatvizem. Reggel elmondtam Gábornak is, hogy mi van, meg a tesómmmal is értekeztem a dologról, és úgy döntöttem, hogy biztos ami biztos alapon meglátogatjuk az új orvost. A doktornő tökéletes választásnak bizonyult, nagyon kedves volt, türelmes, megértő, és azonnal fogadott a rendelőjében, időpont nélkül is. Most valóban úgy érzem, hogy jól döntöttem, és a legjobb kezekben vagyok, hisz ő is anya, és megérti, hogy aggódom, hogy mit érzek. A lényeg az, hogy megvizsgált, és mindent rendben talált (továbbá azt is megerősítette, hogy kislány van a pocakomban). A "magzatvíz szivárgás" meg lehet hogy valami hugyúti fertőzés okozta folyás, vagy terhességi inkontinencia.
Úgyhogy szerencsére feleslegesen paráztam. Megint. :)

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Örülök, hogy minden rendben van! Tényleg jó orvost választottál!