2010. április 1., csütörtök

A lakás képekben

Előrebocsátom, hogy Gábor szerint a fotózás nem az erősségem. Be kell lássam, hogy igaza van, ezért aztán a képek minősége miatt ezer bocsi, némelyik nagyon homályos lett! A másik amiért elnézést kérek, a szörnyű kupi, de a lakás még háborús övezet, elképesztő rumli van. :) De mivel itt egyesek annyira könyörögtek képekért, így gondoltam ezek is jobbak a semminél... :)

Előszoba:
(Ezt a képet a bejáratból csináltam. Jobbra a nappali van, aminek az egyik csücskéből választottuk le Lacus szobáját, balra meg a konyha-étkező van.)



Fürdőszoba:





Konyha- étkező:
(Az első kép az előszobából készült, a másodikat az étkező részből löttem, hogy látszódjon a konyhaszekrény is.)




Nappali:



Háló-dolgozó kuckó:
(A galérián lesz az ágyunk, alatta amolyan számítógépes kuckó- féle.)



Lackó szobája:
/Ez elég vacak kép lett, de olyan pici a szoba, hogy belülről nem lehet képet csinálni. Amúgy a színek, meg a felhős égbolt asszem ezen is látszik. :)/



És én, amint épp fát festek Lackó falára:

4 megjegyzés:

Anta írta...

Tamcsi!!
Fantasztikusan büszkék lehettek magatokra!!! Csodálatos otthonotok lesz! Folyamatos updatet kérünk, ahogy majd szépen rendezkedtek be.
Majd próbálj olyankor képet csinálni, amikor nem süt be a nap, mert fénnyel szembe nem lesznek jók a képek. Sajna a vaku is eléggé be szokott zavarni, ha színeket akarsz megörökíteni...
De így is kivehető, milyen zseniális munkát végeztetek!
Nekem a legjobban fürdő tetszik, mert skorpió-rák vagyok, és nekem mindig a vizes blokk a legfontosabb, hogy szép legyen! És az!
A konyha is csodás, meg mindegyik nagyon tetszik!!
Augusztusban megnézem:))

Tamcsi írta...

Hát nem vagyok egy nagy fotós, meg ezeket Gábor telcsijével csináltam. :)
Majd élőben megnézed a színeket, na! :) Augusztusban várunk! :)

Névtelen írta...

Jók vagytok! :-)Tényleg! Tök jól álltok már! De hogy lesz ebből fa? :-)))
Zsózsi

Tamcsi írta...

Majd meglátod... :) Ha kész, lefényképezem megint. :)
Látlak holnap? Hívj fel! :)