2010. április 16., péntek

Ilyen kalácsot sütöttem...


...és nagyon büszke vagyok rá! :)
Fűszeres Eszter receptje alapján készült, ami a Stahl magazin tavaszi számában jelent meg. És tényleg nem is olyan nagy cucc kalácsot csinálni, ha van az embernek kenyérsütő gépe. Abba beledobtam a hozzávalókat (két tojás, másfél deci víz, egy zacsi élesztő, fél kg liszt, fél deci olaj, meg valamennyi cukor), másfél órán át dagasztott, kelesztett, aztán átgyúrtam, a feléhez fél deci vízben feloldott kakaót dagasztottam, hagytam kelni kb. 50 percig, aztán kinyújtottam, egymásra fektettem, két oldalról feltekertem, kivajazott gyümölcskenyér formába tettem, és vagy egy órán át sütöttem 190 fokon.
(A hozzávalók listája lehet, hogy nem pontos, de most emlékezetből írtam, mert nem találom az újságot, de amint meglesz pontosítok ígérem.)

Nincsenek megjegyzések: