2011. március 14., hétfő

Öröm, boldogság

Azt, hogy most mennyivel jobban viselem a gyermekágyas időszakot, misem szemlélteti jobban, mint hogy most nem zárkózom el attól, hogy legyen még egy gyerekünk. Mikor Lackó volt ekkora, kijelentettem, hogy nincs az az Isten, hogy én ezt még egyszer önszántamból vállaljam...Aztán persze egyre szebb lett, és egyre okosabb, az élet vele meg egyre egyszerűbb és vidámabb, és lőn, lett is még egy gyerekünk :)
A Muci meg egy tündér, még olyankor is, mikor óbégat. Imádjuk mindannyian. :)

4 megjegyzés:

Orsi írta...

:) Örülök, hogy minden a legnagyobb rendben van, tündériek ezek a kis lurkók!!! Most jól belelkesedtem, hogy a másodikkal ilyen szuper;)))

Tamcsi írta...

Bizony szuper, úgyhogy hajrá! :) De utána ne nálam reklamálj :)))

Regi írta...

Amikor a szülőágyon szenvedtem, kiabáltam, hogy több gyerekem nem lesz, másodszorra a gumilabdán rugóztam, és ecseteltem a szülésznőnek, hogy nem értem, ki tudja ezt kibírni akár 3-4-szer, erre tessék... :-D Az idő mindent feledtet!

Noémi írta...

De jó ilyet olvasni! Hajrá, csak így tovább! :)