2011. március 16., szerda

Két hetes

Dorci ma két hetes, egy kis zabagép, gömbölyödik rendesen (másfél hete 3 kg-val hoztuk haza, két napja pedig 3650 gr-ot mutatott a mérleg), és persze odavagyunk érte mindahányan. Gábor tiszta szerelemben van vele, Lackó is, én meg el sem hiszem, hogy teljesült az álmom, és van egy pihe-puha, illatos, rózsaszín kiscsaj is a családban. A kialvatlanság ellenére is tisztára boldog vagyok. :) Annál is inkább, mert Lackó is magához tért végre, újra imádni-való haramia lett, akire nem lehet haragudni. Kedves, bújós, szereti a tesóját, önálló, és vicces. :) Azt nem mondom, hogy sosem hisztizik, de azt hiszem nem többet, mint egy akaratos 2 és fél éves. És a hajmosás para is megoldódni látszik, ugyanis újabban minden másnap a kiskádban fürdik, és egyik este teljesen magától elkezdte lelocsolni a saját fejét, mire is tegnap Gábor megmosta a haját a kádban, és láss csodát, gond és üvöltés nélkül hátrahajtotta a fejét, és lemosták a sampont. El sem hittem, hogy hang nélkül ment a hajmosás. :)



Aztán még az is van, hogy mióta feladtam a szoptatás dolgot, és eldöntöttem, hogy maradok annál, hogy lefejem a tejet, és odaadom cumisüvegből, és nincs több sírás se részemről, se Dorci részéről, azóta teljesen megnyugodtam ezügyben, és napról-napra több a tejem is, és még lefagyasztani is tudok belőle. Be kellett lássam, hogy nekem nem jönnek össze a dolgok simán, hiába erőltetem őket. Úgyhogy igaz, hogy ez így macerás megoldás, az éjjeli fél órás fejések, a sterilizálás, a cumisüvegezés, tejmelegítés nem egyszerű, de legalább nem idegeskedünk, tej van elég, Dorci növekszik szépen, és anyatejet kap. Talán ha picit megnő, akkor nekifutunk újra, hátha akkor ügyesebben boldogul a cicivel is.




5 megjegyzés:

Ami írta...

Megzabálnám! Annyira édesek :)

Névtelen írta...

Köszi a fotókat! :-) Jószi

suttogo írta...

Lájk!

Névtelen írta...

Gyönyörűséges a lányod! Igazi hölgyként pózol. :)

Ha gondolod, a www.lll.hu oldalon találsz tanácsadót, aki tud pár ötletet adni a szopihoz. Nekünk Diószegi Eszter és Rákosi Dóri nagyon sokat segített. A fiam nekik köszönhető, hogy még szopizik (pedig sok hibát elkövettem).

A fid ügyes a hajmosással. Nálunk a lámpát kell szemügyre venni és szépen hajtja Ádi hátra a fejét.:)

Tamcsi írta...

Köszi mindenkinek :)

Barbus, neked is köszönöm a tippet! :)