2011. január 14., péntek

Csajos

Ez a kis muci már most igazi nő. Annyi ruhája van már, hogy Lackónak összesen nem volt ennyi szerintem :) Azt sem tudom hova teszem majd ezt a rengeteg hacukát.
(Amúgy itt jegyezném meg, hogy éljen a vatera, meg a használt ruha biznisz, mert az összes ruhácskát használtan szereztem be, és szerintem nagyon klasszak, és a pénztárcánkat is alaposan megkíméltük. Csak az összehasonlítás kedvéért: vettem a vaterán 2 bundazsákot, 10-15 darab rugit, 8-10 db bodyt, 2-3 kis ruhát, 8-10 kis nadrágot, 8-10 kis felsőt, zoknikat, egy kis harisnyát, meg még mittoménmit és ez az összes volt kb. 10 000 forint. Aztán vettem két darab új harisnyát az H&M-ben, 2000 ft-ért...Szóval szerintem minden szempontból nagyon megéri használt ruhát vásárolni.)
Már alig várom, hogy lássam a kis rózsaszín csodákban az én gyönyörű babámat! :)

5 megjegyzés:

natimama írta...

Mit mondjak? ÉN IS alig várom! :o))))

natimama írta...

Szerintem is! Majd körülnézek kinőtt babaruha-ügyben. :o)))
Ha elfogadod, persze...

natimama írta...

Úgy értettem, hogy szerintem is megéri használt cuccot venni... :o)))

Unknown írta...

Tündéri ruckók... :-)

Tamcsi írta...

Köszi natimama, persze, elfogadom, bár a legkisebb méretből már annyi van, hogy a szekrénybe is alig bírtam bepréselni őket! :)

Köszi Zsófi, hát még a kis mucin milyen tündériek lesznek! :)