2011. január 26., szerda

Az első irigykedés

Volt ugye az a remek elképzelésem, hogy ha még időben átszoktatjuk Lackót a nagy ágyba, akkor mire most összerakjuk újra a kiságyat, már nem is emlékszik majd rá, hogy az valaha az övé volt. Hát, jó nagy bakot lőttem, mert bizony emlékszik, és határozottan ragaszkodik hozzá, hogy az az övé, és most először azt is közölte, hogy az fix, hogy ő azt semmiféle kistesónak nem adja, és ő kikéri magának, mert ő nem nagy fiú, hanem picibaba-legalábbis ha ez kell ahhoz, hogy a kiságyban aludhasson. Szóval így állunk most. Azért sejtettem, hogy nem lesz ez fenékig tejfel... :)

6 megjegyzés:

Katity írta...

Nagyon kis rafinált! :-)

Tamcsi írta...

Az ám! :)

Unknown írta...

Túl szép lett volna! Lehet, a "nagyágyban" alvást is a Gábornak kell kezdenie a kistesó érkezése után, de azt látni szeretném! :-)))

Tamcsi írta...

őő, ezt most nem értem Zsófi! :)
Amúgy természetesen nem engedtem, hogy a kiságyban aludjon, úgyhogy továbbra is a nagyban alszik, és ma már nem mondta, hogy az az ő kiságya.

Barifelhő írta...

Megbarátkozik majd szépen ezzel a dologgal. Mindennap beszélgettek biztos a dologról és örömmel fogja szerintem átadni a huginak.
Mi is pár héttel korábban felállítottuk a hálóban és mondtuk, hogy a babáé lesz (nálunk ugye csak 16 hónapos volt Gréti). Mi különösebb féltékenykedés nélkül megúsztuk a tesó érkezését.

Tamcsi írta...

Mostmár el is fogadta a dolgot, már nem akar a kiságyban aludni :)
Én is remélem, hogy nem lesz féltékenykedés, mindent igyekszem megtenni ezért.
Csak pl. mostanában nem könnyű, mert tudom, hogy most kéne extra türelmesnek lennem Lackóval, közben meg a fáradtság, izgalom, aggodalom miatt inkább egyre türelmetlenebb vagyok. De azért nagyon igyekszem.