2011. január 27., csütörtök

Aktuális para kérdés

Ez a nem-félek-a-szüléstől dolog szépen lassan köddé vált, és újra átvette a helyét a para énem. Konkrétan nagyon be vagyok tojva, és bár egyfelől könyörgöm, hogy még legalább egy hónapot hagyjon nekem ez a picurka, mert még ezer a dolog, hogy minden megfelelően várja őt itt kinn, másfelől meg szívesen túl lennék már ezen az egészen, tudván hogy mindenki szép, egészséges és boldog. Újabban megint parázok, hogy minden jól alakul-e majd, mindenki egészségesen hagyja-e majd el a szülőszobát, és ilyenkor azon is elgondolkodom, hogy milyen nehéz különbséget tenni a félelmeink és a megérzéseink között. Olyan sokszor nézek úgy Lackóra, hogy Jézusom, milyen lenne, ha ez lenne az utolsó pillanatunk, mi lenne, ha soha többé nem láthatnám, nem ölelhetném őt meg. Tudom, ez így ijesztően hangzik, de tényleg ilyesmik jutnak eszembe sokszor. És akkor felmerül a kérdés, hogy ez most csak para, vagy...? És aki nem hisz a megérzésekben, az olvassa el ezt. Elgondolkodtató.

4 megjegyzés:

Unknown írta...

Ez nagyon durva! Félelmetes! Viszont én azt gondolom, hogy nem szabad a rossz dolgokra koncentrálni, mert akkor azok tényleg megtörténnek. Nekem egy koccanással volt így, azóta minden reggel úgy ülök be a kocsiba, hogy nem lesz semmi. Többnyire bejön! :-)

Barifelhő írta...

Ahogy közeledett a "cél", úgy erősödött bennem is a para, az aggodalom. Engem a szülésznőm a nettől is eltiltott az utolsó napokban. :-) Megértelek, de tudatosan valóban csak a pozitív dolgokra kell gondolni.
(Láttam, hogy Te is a Szent Imrében szülsz, én is ott szültem és csak jókat tudok mondani. Biztonságban leszel!)

Tamcsi írta...

Tudom, hogy csak a jóra, szépre kéne, kell gondolnom, de sokszor nem sikerül.
Azért köszi a biztató szavakat mindkettőtöknek :)

(Barifelhő: szabad megkérdezni, hogy kinél szültél? Ha itt nem akarod, írhatod mailban is a macsta@freemail.hu-ra. Köszi :) )

Barifelhő írta...

A szülésznőm Majnár Zsuzsa volt mind a két lánynál. Ő a dokim, Fülöp Tamás asszisztense a magánrendelésen, ezért választottam őt. A dokim nem ígéri, hogy ott lesz a szülésnél, de igazából nekem a szülésznőm és annak a tudta, hogy a Szent Imrében elég sok jó orvos van eléggé megnyugtatott. Grétinél Nyulasi volt az ügyeletes, Emmánál pedig pont a saját orvosom. Nyulasi, az ügyeletes is nagyon-nagyon kedves volt, ugyanolyan jól ellátott, mint a saját orvosom. A szülést egyébként a szülésznő vezette végig. Ha bármi érdekel még, akkor a barifelho79@gmail.com-ra írj nyugodtan.