2011. január 12., szerda

Milyen volt 2010?

Több blogon is olvastam mindenféle évértékelést, összegzést, és úgy gondoltam én is írok egyet. Végülis nem árthat, ha látom leírva is, hogy milyen boldog, eredményes év van mögöttünk

2010-ben tehát:
-elkészült végre az otthonunk közel két év és rengeteg munka után. Májusban költöztünk, és decemberre mondhatom, hogy igazi otthon lett belőle.
-Lackónk egyre csak okosodott és ügyesedett, és az év eleji babából év végére okos nagy fiú lett, aki gyönyörűen beszél, egyedül eszik (ráadásul nagyon szépen), nagyon vicces és érdekes meglátásai vannak a világról, és bár sokszor egy kis utálatos pukkancs, mi mégis imádjuk. :)
-Júniusban mondhatni első próbálkozásra, megfogant a második babucink is, aki ráadásul valóra váltja anyukája álmait, és kislány lesz :)
-szinte egész évben alig voltunk betegek, voltaképpen semmi nagyobb bajt nem tudnék megemlíteni tavalyról
-bár anyagilag ez az év sem volt életünk legstabilabb éve, azért panaszra sincs okunk, mindenre jutott, amit szerettünk volna, építkeztünk, nyaraltunk, szépítgettük a lakást is. ( Év közben sokat gondolkodtam ezen, és arra jutottam, hogy valahogy nagyon úgy érzem, hogy ez az életünk erről szól: az átlagos anyagi helyzetről, amiben jut is-marad is, de minket nem hinném, hogy fel fog vetni valaha is a pénz, és nem is baj ez. Nekünk ezt kell megtapasztalni, hogy hogyan osszuk be a keveset, hogyan örüljünk annak, amink van, és hogyan jussunk mégis ügyes spórolással egyről a kettőre.)

Szóval soha rosszabb évet, mint 2010!! Remélem 2011 is éppen annyi szépet és jót tartogat nekünk, mint az elmúlt év! :)

2 megjegyzés: