2010. szeptember 1., szerda

Változások

Tegnap épp a változásokat éltettem itt, és lám, akkor még nem is sejtettem, hogy mennyire ráéreztem a dolgokra. Mert bizony hatalmas változások következnek az életünkben, és hogy jó vagy rossz dolgokat hoznak-e nekünk, azt nem tudom, de majd elválik. Mindenesetre most egyenlőre csak a rengeteg szenvedés és fájdalom érződik belőle, de hiszem hogy egyfelől a dolgok nem történnek ok nélkül, másfelől meg, hogy amit az ember egyik nap szenvedésnek él meg, az másnap hozhat megváltást és szebb jövőt.

Tudom, hogy ez így ködös, és én sem szeretem, ha valaki a blogján épp csak célozgat valamire, de többet most tényleg nem mondhatok a dologról, ellenben szerettem volna, hogy nyoma legyen.

2 megjegyzés:

Anta írta...

Júúj, találgathatok? külföld? Vagy nagyon hideg? Majd írd meg priviben, ha gondolod:) Anta kiváncsi:)

natimama írta...

Jajjj Tamcsi!!!! Ez tényleg neméééér! Most aztán rághatom a körmöm! :o))))))

Azért én szorítok nagyon, hogy JÓ dolgokat hozzon az a változás!