2010. szeptember 17., péntek

Álom

Azt álmodtam, hogy Lackó szájában igazi cigi égett, és azzal mászkált fel-alá, én meg azzal mentegetőztem, hogy semmi gond, egy héten csak egyszer engedem meg neki... :DD

(Egyébként tuti azért álmodom ilyesmit, mert a gyerkőc csúcsra fejlesztette a technikát, ügyesen bagózik bármivel, ezt már írtam, de mostmár olyanokat csinál, hogy hamuzik is a "cigivel", meggyújtja valami öngyújtó félével, és hamutálat is kinevezett magának, kis műanyag edényke formájában...Látni kell, mert haláli milyen precízen csinálja... :DD)

2 megjegyzés:

natimama írta...

Videjóóó? Esetleg... :o))))))

Tamcsi írta...

Nekem is eszembe jutott, de a kis gazembert nem könnyű levideózni, mert ha észreveszi, akkor azonnal abbahagyja amit addig csinált, és ráveti magát a kamerára...:)