2010. szeptember 18., szombat

Kettesben

A házassági évfordulónk alkalmából megajándékoztuk magunkat egy szabad estével. Elmentünk vacsizni, romantikáztunk, Lackó pedig a tesóméknál szunyál. 23 hónapja ez az első ilyen esténk, illetve már egyszer voltunk nélküle lakodalomban, de olyan, hogy itthon töltöttük az estét, ő meg máshol, még nem volt.
És nagyon hiányzik. A tesóm már telefonált, hogy gond nélkül elaludt, és bár kérdezgette hogy hol vagyunk, nem sírt, nem problémázott. Nagyon jó kicsit kettesben lenni, hangosan nézni a tévét, és asszem jó lesz nyugodtan aludni is, de mégis iszonyúan hiányzik. :( Jajj, de nehéz ez az anyukalét!

Amúgy meg olyan sokat gondolok erre a kisfiúra, Danira, meg arra, hogy milyen könnyen válikk az ember élete egy perc alatt pokollá... nagyon drukkolok nekik, és bízom benne, hogy hamar felépül a kisfiú (És titokban imádkozom, hogy velünk sohasohasoha ne történjen ilyesmi). Már elkészítettem egy gyöngy csattot, egy gyöngy kulcstartót, egy fülbevalót, hamarosan arra is lehet licitálni, holnap küldöm Reginek a képeket. Remélem tudok velük segíteni picit.

2 megjegyzés:

natimama írta...

Milyen volt a szabad este/éjszaka? Aludtál egy jóóó nagyot?

Tamcsi! Visszaolvastam a "Lackószáj" bejegyzéseidet, és közben arra gondoltam, hogy milyen jó, hogy leírod ezeket a dolgokat! Sáráéknál én voltam az, aki följegyezte az aranyköpéseit, a vicces történéseket a blogban. Aztán, mielőtt elutaztak Messziországba, kinyomtattam, készült belőle könyvecske. Szineztem, fotókat szerkesztettem bele... ilyesmi.
Persze, csak úgy Natimama-módra. És tudod mekkora sikere volt? Nem csak Sára szerette, de a szülei is nagyon. Ők néha nem is emlékeztek már egy-egy történetre!
Ezért is sajnálom, hogy olyan messze vannak tőlem! Szívesen lennék Maya-hercegnő dadusa, és jegyezgetném a Maya meséket...

Tamcsi írta...

Szia natimama!

Hát, gondolom, hogy nagy sikere volt a könyvecskének, biztosan nagyon jól sikerült, és egyébként is nagyon ötletes ajándék :)
Amúgy én ezen kívül babanaplót is készítek Lackónak, remélem egyszer majd örül neki :)

A szabad este nagyon jó volt, kialudtam magam, és Lackó is, a tesóméknál egyszer sem ébredt :)
Tutira megismételjük :)