2011. június 26., vasárnap

Névnapi mozizás

Lackómnak holnap lesz a névnapja, és mivel szinte soha nem vagyunk kettesben mióta van egy Dorcink is, úgy gondoltam, hogy az lesz az ajándék, hogy csak ő meg én elmegyünk moziba. A Sugár moziba mentünk, magyar rajzfilm matiné van minden délelőtt 11-től. Nem nagy dolog az egész (tulajdonképp nem is igazi mozifilm, mert dvd-ről nyomják), de gondoltam próbának megteszi. :)
És olyan jó volt! Annyira jó volt csak vele lenni, csak rá figyelni. (Talán nem is neki volt ez ajándék, hanem nekem? :) ) A mozi tetszett neki, nagyon ügyesen végigülte a filmet (Két részt adtak a Süsüből), bár az elején, mikor lekapcsolták a villanyt, akkor betojt, és közölte, hogy menjünk haza, de megnyugtattam, és onnantól semmi gond nem volt. :) Olyan jó lenne gyakrabban csinálni ilyet, de sajna nagyon nehéz megszervezni, mert a Gábor mostanában rengeteget dolgozik.

Nincsenek megjegyzések: