2011. június 8., szerda

Insomnia

I can get no sleep.

Talán a szervezetem a hónapok óta tartó alvásmegszakítások ellen lázad úgy, hogy nem tudok elaludni. Órákon át is képes vagyok forgolódni álmatlanul, miközben teljesen hulla vagyok, és számolom a perceket, hogy megint mennyivel fogok így kevesebbet aludni. Lehet a testem úgy gondolja, hogy még mindig jobb nem aludni, mint a legédesebb, legmélyebb álmomból hirtelen kiszakadni.
Ma éjjel 4 órát aludtam, két felvonásban. Persze, tudom, hogy ez nem tart örökké, meg később majd mosolyogva gondolok erre az időszakra, meg örüljek, hogy gyerekem van, tudom én az összes sztereotíp blablát, de én most vagyok hulla, és most szeretnék aludni.

2 megjegyzés:

Timocska írta...

Csatlakozom! Semmi másra nem vágyom, mint egy kiadós alvásra... legalább 5 órát egyben, megszakítások nélkül! :-)

suttogo írta...

Lefekvés előtt 20 perc séta?