2011. június 2., csütörtök

Három hónapos cukorborsó

Hihetetlen, hogy megint eltelt egy hónap, és hogy mennyi változást hozott, az még hihetetlenebb! :)
Alakulgat valami napirend féle, azaz a kiscsaj végre alszik napközben! :) Ezt amúgy Jucinak köszönhetem, ugyanis visszaolvastam milyen volt az ő kislányuk ennyi idősen, és az egyik bejegyzésben jó ötletre akadtam, nevezetesen, hogy ha úgy látja fárad a kislánya- ébredés után kb. egy órával, akkor leteszi az ágyba, ő pedig elalszik (mármint a baba, nem a Juci). Gondoltam kipróbálom ezt én is, mert Dorci ha elfáradt mindig túlpörgött, akkor meg már sehogyan sem tudtam elaltatni. Úgyhogy mikor eltelt az ébredés után kb. 1-1,5 óra, betettem a kiságyba Dorcit, behúztam a függönyt, és kijöttem. És láss csodát, működött. És ezzel a másik problémánk is megoldódott, Lackó nem tudja felébreszteni, mert amíg Dorci a szobában durmol, neki kihozom a játékait a nappaliba, és tök jól eljátszik, amíg én csinálom a dolgom. Szóval öröm, boldogság. :)
Így tehát Dorci nappal kétszer- háromszor alszik, kb. 1-másfél órákat. Este hétkor viszont már hulla, és mindig rákezd a hisztire, mindegy hogy evett-e, hogy aludt-e, mindenképp, és kitartóan üvölt is egészen addig a percig, amíg meg nem kapja a tejet, majd le nem teszem aludni az ágyba. A mi ágyunkba, mert még mindig velünk alszik, és ez így is marad, amíg megbízhatóan át nem alussza az éjszakát, vagy legalább be nem áll egy fix ébredésre. Akkor mehet majd Lackóhoz a szobába, addig viszont úgy érzem, hogy így a legjobb mindannyiunknak. Éjjel amúgy legalább egyszer, de van, hogy kétszer ébred. Az első ébredés éjfél és 2 között szokott bekövetkezni, ilyenkor eszik is egy nagyobb mennyiséget, majd durmol tovább,egészen 5-6ig. Ilyenkor inkább a pocakja fáj, és azért ébred, mert enni csak 60-80 gr-ot szokott. Napközben eléggé össze-vissza eszik még mindig, bár némi rendszer kezd mutatkozni, mostanában többnyire kibír 3 órát két evés között.
Sokat nézelődik, Lackót követi a szemével, utána fordul, mosolyog és gagyorászik neki. Egy kis mosolyalbum, nagyon hálás, ha valaki ránéz annak azonnal mosolyog és torokhangon kerreg (nem igazán tudom ezt leírni, nagyon vicces, Lackó ilyet sose csinált. :) ). Tud buborékokat fújni, meg újabban sikongatni, és ma volt két "majdnem kacagás" is. :)
Oltásra és csípő kontrollra a jövő héten megyünk, ezért méreteket akkor írok majd.
Egyre jobban szeretjük, jó hogy van. :)

Nincsenek megjegyzések: