2011. április 20., szerda

Mikor az ember tényleg felnő...

Fura, hogy sem a diploma, sem a munka, sem a házasság, de még a gyerekeim születése sem váltotta ki belőlem azt az érzést, hogy én felnőtt vagyok. Most, mikor azon gondolkodom melyik oviba írassam a nagy fiam, és egészen felelős döntést kell hozzak, mint szülő, most érzem először, hogy bizony, végérvényesen, visszavonhatatlanul felnőttem. És ezt az érzést csak erősítette bennem mikor ma elsétáltunk az ovihoz, és körülnéztünk, és megcsapott az elválásunk szele. Nagyon fura lesz elengednem.

3 megjegyzés:

Regi írta...

Bennem az első szülői tudatosította, hogy nincs mese, tényleg felnőtt vagyok! :-)

Névtelen írta...

Én sem érzem magam felnőttnek, de érdekes, eddig ebbe bele sem gondoltam! :-)

suttogo írta...

Kezdjük ott hogy ezen a képen Lackó kész férfi. Úgy néz ki mint egy kamasz srác az éjszakai gyorshajtás utáni kihallgatás után.