2011. április 13., szerda

Hat hetes és visszafelé fejlődik...

Na jó, nyilván nem fejlődik azért vissza, csak egy picit csalódott vagyok, mert pocsék éjszakáim voltak. Ugyanis a kisasszony újabban megint kétszer kel éjjel, és rengeteget fáj a hasa. (Tudom, nem szép, hogy mindig Lackóval hasonlítom össze, de ő ilyen korában már végigaludta az éjszakákat, és bár én ezt természetesen nem várom el Dorcitól, mert ahány baba annyi féle, azért az mégis jó lenne, ha legalább egyszer kelne, mondjuk hajnalban, aztán aludnánk szépen tovább reggelig. Jó, tudom hogy ez nem kívánságműsor.:) )
Amúgy meg napról-napra szebb, szerintem konkrétan gyönyörű, bár én tagadhatatlanul elfogult vagyok, és imádom, hogy van egy kislányom. :)
Tegnap voltunk ortopédián, és úgy találta a doktornő, hogy kötött a csípőízülete, ezért tornáztatni is kell, és terpeszbetétes pelust is kell hordania hat hétig. Továbbá azt az utasítást is kaptuk, hogy legyen többet hason, amit ő persze nagyon utál, de hát ha muszáj, akkor muszáj...

Ja, és szopja az ujját. Elolvadok, annyira cuki ilyenkor!!! :) Persze nem szeretném, hogy az ujját szopja, arról lehetetlen leszoktatni, de akkor is elképesztően aranyos :)

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nem egy babát ismerek, akik éjjel is 2-3 óránként keltek szopizni. Ádám sokáig kelt éjfélkor és hajnali 4-kor. Csak mostanában, másfél évesen kezdi átszundítani az éjszakát. :)

Szerintem nagyon ügyes kislány Dorci! Nagyon csinos ebben a ruhában. :)