2010. március 30., kedd

Valami díj féle...



Na, hát Regitől kaptam egy ilyen díjat, vagy mi a szöszt, köszi Neki! :)

A díj szabályai:
1. Meg kell köszönnöm a díjat annak, akitől kaptam.
2. A logót ki kell tennem a blogba.
3. Be kell linkelnem azt, akitől kaptam.
4. Írnom kell magamról 7 dolgot.
5. Tovább kell adnom 7 embernek.
6. Be kell linkelnem őket.
7. Megjegyzést kell hagynom náluk, hogy tudjanak a díjazásról.


Első három szabálypont kipipálva. :)
Hét dolog magamról...
1. Mióta az eszemet tudom anya és feleség akartam lenni. Mindig azt gondoltam, hogy az élet egyetlen valódi értelme a gyerekszülés- nevelés. Aztán amikor teljesült a vágyam, kicsit arcon csapott a rám-zúduló rengeteg felelősség, nagyon megijedtem, és elbizonytalanodtam, hogy tényleg ezt akartam-e. Persze amikor lecsengett a kezdeti nehéz időszak, bennem is letisztultak az érzések, és újra biztossá vált, hogy ez a legklasszabb dolog, ami valaha egy nővel megtörténhet. Mert kiteljesedni egy munkában, élvezni egy hivatást, megtalálni a párunkat mind jó dolog, de semmi nem fogható ahhoz az érzéshez, mikor a gyermeked megtanul valami új dolgot, vagy rád mosolyog, és érzed, hogy ő Belőled lett.
2. A gimi után egy évig recepciósként dolgoztam, ott kattantam rá a netezésre.
3. Nagyon büszke vagyok arra, hogy egy év anyagi függetlenséget jelentő munka után kitaláltam, hogy visszamegyek tanulni, és ezért mindent megtettem. Magántanárhoz és logopédushoz jártam, és a fősuli alatt diákhitelből meg ösztöndíjból tengődtem. :) Mégis életem egyik legszebb időszaka volt. A maga gondtalanságával talán még boldogabb is volt, mint a mostani évek, még a lurkó dacára is :)
4. Gáborral társkeresőn ismerkedtünk meg, az interneten.
5. Szeretek gyöngyöt fűzni, és mostanában arról álmodozom, hogy nekem is lesz egy olyan klassz Meska boltom, mint anyahajónak, vagy Zsukkának, és pénzt is kereshetek a hobbimmal.
6. Évek óta olvasok blogokat, de egész januárig azt gondoltam, hogy nekem nem lenne mit írnom. Magamat is meglepem vele, hogy csomó gondolatom van, amiket szeretnék leírni.
7. Amíg fősulira jártam azt terveztem, hogy önkéntes munkát fogok végezni, és ételt osztok majd hajléktalanoknak. Aztán persze túl lusta, kényelmes, gyáva voltam, hogy megtegyem. De még él bennem a remény, hogy majd egyszer összeszedem magam, és képes leszek valami "segítő", önzetlen munkát végezni. Pl. majd ha a kölkeim felnőttek... :)

Kár, hogy csak hét dolgot kellett leírnom, mert még lenne egy csomó mondanivalóm magamról... :) Majd talán egy másik alkalommal leírom.

De én kinek passzoljam tovább? :) Azt tudom, hogy anyahajó és Juci már leírta magáról a hét dolgot, úgyhogy nekik azért nem küldöm. Gasztróblogba asszem nem illik az ilyesmi, meg akiket én olvasok már olyan rég blogolnak, hogy már talán kaptak is ilyen díjat.
Úgyhogy hosszas töprengés után:

1. Anta
2. Botond
3. Natimama
4. Pepperke
5. Naomi
6. Deteeanyu
7. Zsukka

Asszem minden pontot teljesítettem. :)

10 megjegyzés:

Unknown írta...

:) Igazán meghatódtam, köszönöm!

Tamcsi írta...

Jajj, hát nincs mit, remélem nem gond! :)
Biztos van, aki nem szereti az ilyesmit, úgyhogy kicsit félve neveztem meg embereket! :)

Anta írta...

Még sosem kaptam egyetlen díjat sem, ígyhát nagyon nagyon köszönöm:))

Tamcsi írta...

Na, és a Kellog's Got Talent? :) Remélem jól írtam a nevét... Na szóval ne szerénykedj, kaptál te már díjat.
Mindenesetre erőltesd meg magad, és olyasmit írj, amit én sem tudok rólad! :))

natimama írta...

Nahááát! Mostan én meg vagyok hatódva, de oly annyira, hogy harmadszorra futok neki a komment-írásnak... talán már sikerül is! :o)))))
Köszönöm Tamcsi!
Én szívesen veszek részt mindenféle játékban, de ugye nem baj, ha csak az ünnep után írok rá valamit, és adom tovább?! Most nagyon nem fér bele az időmbe!
Ölellek!

Tamcsi írta...

Persze, hogy nem baj :) Várom a 7 infót rólad... :)

Névtelen írta...

Én is szeretnék (egyszer) önkéntes munkát végezni! Mehetünk együtt ételt osztani! :-) De komolyan! Illetve én egyszer már voltam kutyát sétáltatni a menhelyen, azt is szeretném megismételni! :-) Jó érzés volt nagyon...

Zsukkata írta...

Köszönöm szépen a díjat :o)!
Pillanatnyilag időzavar miatt szünetel a blogom, de amint kicsit felszabadulok, és megint lesz időm varrogatni, próbálom teljesíteni a díj feltételeit is.
Amúgy nagyon kedves a blogod, jó beleolvasgatni :o)!

Tamcsi írta...

Zsukka! De jó, hogy benéztél hozzám! :)
Igen, láttam, hogy régen nem írtál a blogba, és sajnáltam is, mert szeretem nézni amiket készítesz... :)
Szóval várom az új bejegyzéseket!

Tamcsi írta...

Zsukka! De jó, hogy benéztél hozzám! :)
Igen, láttam, hogy régen nem írtál a blogba, és sajnáltam is, mert szeretem nézni amiket készítesz... :)
Szóval várom az új bejegyzéseket!