2010. március 6., szombat

My Love & Sherlock

Ez a szám az egyik kedvencem, amiről mindig Gábor jut eszembe. A telcsim is így csörög, ha ő hív. :)



Ehhez amúgy még tudni kell, hogy eleinte a mi zenei ízlésünk olyan távol volt egymástól, mint Makó, meg Jeruzsálem... :) Aztán rájöttünk, hogy a kevéske közös pontok egyike Jose Padilla. Így ismertem meg ezt a számot. Azóta már közelítettük az álláspontjainkat, és a Petőfin nagyon sok olyan számot találunk, ami mindkettőnknek tetszik.
Amúgy sokszor elgondolkodom, hogy két olyan különböző ember, mint ő meg én hogyan lehet mégis boldog együtt. Ugyanis a tévében sem tudunk soha megegyezni, ott is nagyon kevés a közös nevező. Az én drágám a National Geaographicot nézné, én a Vivát, ő a Spektrumot, én a Dekót, ő a Viasat Historyt, én a sima Viasatot. :) És mégis megvagyunk valahogy, pedig csak egy tévénk van. Persze azért akadnak a sorozatok közt is közös kedvencek, pl. a Jóbarátok, a Két pasi meg egy kicsi, a Született feleségek.
A filmekkel egyébként más a helyzet, abban nagyon is egyezik az ízlésünk. Legutóbb a Serlock Holmest láttuk együtt, és mindkettőnknek nagyon tetszett, csak ajánlani tudom. Guy Ritchie jól megrendezte, Robert Downey jr. és Jud Law pedig zseniálisat alakít benne, legalábbis szerintem. :) Íme egy kis ízelítő :

Nincsenek megjegyzések: