2011. október 28., péntek

Istenem, már 3 éves!

El sem hiszem, mert olyan, mintha tegnap született volna. Úgy repült el ez a három év, és úgy lett babából nagy fiú, hogy szinte észre se vettem...
Mit mondhatnék róla? Egyszerűen imádom. Azt nem mondanám, hogy könnyű eset, vagy hogy egyszerű természet, elképesztően keményfejű, ha valamit akar, úgy tud hisztizni érte, hogy MINDIG megkapja amit akar. És nem csak tőlem, vagy inkább úgy mondom nem csak azt, amit valaki adhat neki, hanem azt is, amit magának kell elérnie. Soha nem adja fel. Ha valamit meg szeretne csinálni, például felvenni/levenni stb, akkor addig küzd, üvöltve, tombolva, zokogva, míg nem sikerül.
Elképesztően okos, jó memóriája van, ügyesen kombinál, elképesztően jól tájékozódik, tudja merre van az orvos, a játszi, szerintem bárhova eltalálna nélkülem is.
Nagyon jó dumái vannak, meg kell zabálni sokszor.
A legjobban viszont azt szeretem benne, hogy apróságoknak is nagyon tud örülni. Például a múltkor natimamával gyapjú tündérkéket gyártottunk, ő meg elkunyerált egyet, és egész este nem eresztette, azzal is ment aludni.

A szülinapról pedig: Idén is csak apróságokat kapott, mert idén is egy élmény lesz az ajándék, méghozzá Bábszínházba megyünk vasárnap. Tegnap azért ünnepeltünk, négyesben, egész nap az ő napja volt, csak rá figyeltem, elmentünk sétálni, meg a játszira, és nem is főztem, meg semmit nem csináltam, hogy vele lehessek. :) Sütöttem tortát, míg aludt, és mikor Gábor is hazajött, vacsiztunk, majd tortáztunk, aztán átadtuk neki a kis apróságokat, festéket, krétát, filctollkészletet, és egy táblát, amin alkothat velük, továbbá egy kantáros gatyót, mert az volt az álma, hogy neki is legyen olyan nacija, mint apának. (Szerintem már ez is olyan cuki, hogy ilyen vágyai vannak) :) Aztán szülinapos bulizenéket hallgattunk, és együtt alkottunk a táblára, végül pedig megnéztük együtt a Tintin kalandjait. :) Persze lufi is volt, mert az elengedhetetlen buli kellék nálunk :)
Képek a szülinapról:





 Dudóka is bulizott: :)




Aztán persze szerettem volna neki kézzel készített ajándékot is, de egyszerűen nem volt időm a héten, így hát az csak ma készült el. Egy cuki majmit varrtam neki, aminek annyira örült, hogy azóta mindenhová hozza-viszi, azt mondta ő a majmi apukája, eteti, pempőt csinál neki, beültette a Dudó hordozójába, és együtt nézik a Mickey játszóházát is, és ilyeneket mond nekem, hogy : "Köszi Anya, hogy csináltál nekem ilyen szép majmit!" Persze minden ilyen alkalommal tócsává olvadok :)
Íme ők, Majmi és Majmi-apuka:




Na és akkor még a végére egy kis akkor és most, íme a kiscsávó szülinapjai képekben:
Épp hogy kibújt a tojásból:



Egy éves és cuki:


Két éves kis bohócom :)

4 megjegyzés:

Adri írta...

Isten éltesse a fiatal urat!
Nagyon cuki kis majma van :-))

Katity írta...

Milyen nagyfiús már :-)
Isten éltesse sokáig Lackó Úrfit :-)

Regi írta...

Itt is nagyon boldog szülinapot a Nagyfiúnak! Majmod és Majma nagyon édesek együtt! :)

Névtelen írta...

Csúcs a majmi!