2011. május 17., kedd

Isten áldja...

...kalibot, meg az ő kajablogját, meg a zseniális oldalas receptjét, aminél finomabbat még SOHA életemben nem ettem. Amúgy sem vagyok oda az oldalasért, bár anyukám fokhagymával tűzdelt verzióját azért megeszem nagy ritkán, de ez az étel maga a földi paradicsom. Függő lettem. És a zsírja!!! Édes Istenem...

(Én annyit változtattam a kalib által leírtakon, hogy nem tettem hozzá mézet, mert nem volt, nem borsikafüvet tettem hozzá, hanem rozmaringot, nem vágtam apróra a fokhagymát, hanem a finom új fokhagymából egy fejet, meg a szárát is felaprítottam olyan nagyobb darabokra, és a hús mellé szórtam. Továbbá nem karamellizáltam rá a végén cukrot, mert már nem bírtam volna kivárni míg elkészül (mennyei illata volt!!) plusz én már elég édeskésnek éreztem enélkül is a husit (mert az elején véletlenül só helyett cukrot kezdtem szórni, aminek a nagyját ugyan lemostam, de egy pici maradt, amolyan nem árthat az neki alapon, és tényleg, nem is ártott. A husi mellé héjában sült új krumplit adtam, amit úgy készítettem, hogy az apró új krumplikat megmostam, kettévágtam, megszórtam görög fűszerkeverékkel, margarint tettem rá, meg sót, és betoltam a jó meleg sütőbe. Néha átforgattam, és kb. 20 perc alatt elkészült. Lackóval degeszre ettük magunk.)

Ja, és a grátisz ebben az ételben az, hogy alig van vele macera, kb. 10 perc előkészület, és a többi már a sütő dolga.

2 megjegyzés:

Pé Kalib írta...

Ugye, hogy addiktív? Próbáld ki a paradicsomos verziót is, meg azt is, hogy lesütsz belőle így vagy másfél kilót, vagy amennyi belefér a legnagyobb tepsidbe, mert a zsírjában eláll vagy egy hónapig biztosan. Közben a zsírban szépen ki lehet sütni egyéb húsocskákat is...

Tamcsi írta...

Egy hónapig????Hát én nem tudok akkora mennyiséget sütni szerintem, ami nálunk kitart egy hónapig! :) Kizárt! :) Mondjuk elméletben jó ötlet! :)