2010. december 16., csütörtök

Szülinapi kívánságok

Elhatároztam, hogy ezentúl minden évben leírom, hogy mit szeretnék elérni egy év alatt, mit szeretnék, milyen legyen az életem éppen egy év múlva. Gondoltam így év végén ez tök klassz, egyrészt mert nem baj, ha ki is mondjuk amit szeretnénk, másrészt mert vicces lesz minden évben visszaolvasni. Aztán felötlött bennem, hogy a szülinapomon fogom leírni, hátha a ez a nap megsokszorozza az energiákat, és valóban teljesülnek a kívánságaim. :)
Tehát, amit a következő évben szeretnék (kijelentő módban írom, mert valahol azt olvastam, hogy az Univerzumnak úgy kell címezni a kéréseinket, és hát ezen ne múljon már! :) ):
-Egy év múlva két egészséges, szép, kedves és okos, eleven kisgyerek anyukája leszek. Lackó imádni fogja a testvérét, úgy ahogyan én az enyémet, és a testvére is imádni fogja őt.
-Gáborral még mindig boldog és kiegyensúlyozott lesz a kapcsolatunk, szeretetben és tiszteletben élünk egymással, és a 7. éves hülyeség természetesen nálunk nem valósul meg. (Arra a babonára gondolok, hogy egy kapcsolat hetedik éve mindig vízválasztó, és nem a legboldogabb szakasz)
-Kevesebbet mutat majd a mérleg 20 kg-val.
-A családom minden tagja egészséges lesz, és boldog.
-Anyagilag sokkal stabilabbak leszünk mint most. Nem kérek sok pénzt, csak nagyobb anyagi biztonságot. Meg némi esélyt a tetőtér megépítésére. :)

1 megjegyzés:

natimama írta...

Drága Tamcsi!

Kívánom, hogy teljesüljön MINDEN kívánságod! Boldog születésnapot kívánok!

/Asszem kicsit lemaradtam az eseményről, de remélem, legalább a 8 napban még benne vagyok! :o)))))))/