2010. december 7., kedd

Mikulás, fotózás, dátha

A Mikulás megvolt, Lackó örült, bár csak mérsékelten, mert közben elöntötte az agyát a takony. :( A tanulság az, hogy valóban, még halkan sem szabad olyasmit mondani, hogy "már az idejét sem tudom mikor volt beteg", mert miután ez az ominózus mondat péntek este elhagyta a számat, vasárnap reggel már taknyodzott is. :) Amúgy egyenlőre úgy tűnik semmi komoly, csak a szokásos: pici láz-hőemelkedés, orrfolyás, nyűglődés.

Tegnap délelőtt pedig megvolt a fotózás is, amit ugye nyertem a facebookon, és nagyon klassz volt, tök jól éreztük magunkat, és azt hiszem nagyon szép képeket fogunk kapni, alig várjuk már. Én csináltam cserébe pár apróságot Katának, hogy azért mégse üres kézzel menjünk már, egyebek közt ezt az angyalt, meg egy karácsonyi sütis tányért, amit később mutatok meg. Remélem örült neki! :) Ha készen lesznek a képek, természetesen mutatom őket :)

5 megjegyzés:

Unknown írta...

Nagyon kiváncsi vagyok már a képekre!!! :-)

natimama írta...

Jobbulást Lackó fiatalúrnak! :o))))))

Mikorra lesznek meg a fotók? Azt tudod?

Tamcsi írta...

Én is nagyon kíváncsi vagyok a képekre. :) Nem tudom pontosan mikor lesznek készen, de még karácsony előtt úgy hiszem. :)

natimama írta...

Hogy vagytok? Lackó túladott a náthán?:o)))

Tamcsi! Köszönöm itt is a szülinapi köszöntést!:o)))

Tamcsi írta...

Szia!

Nagyjából jól vagyunk, Lackó még mindig taknyos, meg én is, de semmi komoly, csak orrfolyás, még láza sincs.

Igazán nincs mit, Isten éltessen itt is! :)