2010. június 19., szombat

Ballagás

Na azt nem is meséltem, hogy a minap felhívtak az oviból, hogy az én drágáim pénteken ballagnak, és hogy örülnének, ha elmennék. Én meg naná, persze, hogy elmentem!! :) Nagyon boldog voltam, hogy gondoltak rám! :)

És nagyon ügyes nagy lurkók lettek, ügyesen mondták a verseket, énekeltek, engem meg két okból is szétfeszített a büszkeség, méghozzá
1. azért, mert nagyon ügyesek voltak, és ezek mégiscsak az én lurkóim, a legtöbben mellettem lettek ovisok.
2. azért, mert az én drága okos kisfiam egyetlen hang nélkül ülte végig a kb. egy órás előadást, illetve néha, ha egy-egy vers befejeződött, akkor fennhangon közölte, hogy: "Na, kész." :)

Szóval nagyon jól éreztem magam, jó volt látni a gyerkőceimet, és az első munkahelyemet, ahol nagyon jó volt óvónéninek lenni. :)

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Büszke lehetsz a lurkókra! :-)

Tamcsi írta...

Mi az, hogy lurkókra? Nekem csak egy lurkóm van. Amúgy meg ki vagy? :)

Tamcsi írta...

Jaj, de hülye vagyok!!!!! Az ovisaimra gondoltál... Már leesett, bocsi! :)

Névtelen írta...

Olyan jó vagy! ;-) Zsófi vagyok, ki más! :-)