2010. május 10., hétfő

Végre

Végre van net!! :)
Most nincs időm és kedvem nagyon részletezni a költözést, mert fáradt vagyok. Elöljáróban annyit, hogy lassan minden kacat megtalálja a helyét, és már csak két- három doboz kallódik a lakásban. Bár eleinte olyan érzésünk volt, mintha csak táboroznánk, lassan de biztosan kezdjük tök jól érezni magunkat. Lackó első perctől nagyon jól viseli a változást, a saját szoba abszolút nem volt akadály (eddig velünk aludt egy szobában, de külön ágyban).
Ígérem majd jövök képekkel is!! :)

2 megjegyzés:

Regi írta...

De jó! :)
Mi most kezdjük a pakolást, egy rémálommal ér fel! :D
Várom a képeket!

Tamcsi írta...

Hú, hát sok sikert hozzá!! :) Egy gyerekkel is elég nehéz volt, kettővel sztem túl se élném. :)
Egyébként nagyon hasonlóan éreztem én is, mint amit te is leírtál a költözéssel kapcsolatban. A sok szép emlék, ami az előző lakáshoz kötött, Lackó első lépései, miegymás... :)
Amúgy dobozokat szívesen adtam volna, nem kellett volna vennetek, nekünk már úgysem kell. Ha netán kell még, csak szólj! :)
Kitartást a pakoláshoz! :)