2010. május 31., hétfő

Na jó

Szóval, amire Zsófi barátnőm az előző bejegyzés kommentjében célozgat, az nem más, mint hogy Lackó elkezdett csúnyán beszélni.
Nem vagyok rá büszke, hogy óvónő létemre káromkodok, de sajna ez van. A kisfiam agya, meg olyan, mint a szivacs. :) És bizony az történt, hogy mikor átköltöztünk, felháborodtam azon, hogy a molylepkék is velünk költöztek, és fennhangon el találtam rikkantani magam, hogy aszongya: "Eci molylepkék!" /Persze egy g betű még az eci elé képzelendő, de úrinő nyilvánosan nem mond ilyen ocsmány szót... :)))/ Na és akkor persze szivacsagy azonnal ismételni kezdte az ominózus szót, persze tisztán, és érthetően. Én hülye, meg elkövettem még egy nagy hibát, méghozzá hogy rászóltam, hogy azt neki nem szabad mondani, ettől persze még izgibb lett az egész, és sajna a szó beépült a szókincsébe, mint minden repülő bogár neve....

Nem vagyok rá büszke, na. /És ráadásul nem is ez az egyetlen csúnya szó, amit tud. De Gáborral megbeszéltük, hogy ha társaságban is előadja a tudományát, akkor ártatlan és döbbent tekintettel nézünk majd egymásra, mondván, hogy igazán nem értjük honnan szed ilyen szavakat, bizonyára a játszótéren szedi össze, és botrány, hogy milyen rondán beszélnek ma a gyerekek...:)/

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szerintem nagyon vicces. :-))) Egyébként nagyon nehéz kibírni, hogy az ember ne beszéljen csúnyán a gyerek előtt. Azt hittem, hogy én nem is beszélek csúnyán, pedig de, rá kellett jönnöm! :-)

Anta írta...

Ez nagyon cuki :)
En sem tudok figyelni, ha a gyerkoccel vagyunk. Mindig kiszalad a szamon valami csunya, Norbi meg meg ram is szol, amivel persze jol felhivja Mano figyelmet, hogy akkor ez most egy karomkodas volt... Nyaron mar alig varom, hogy talalkozzam veletek.
A Kispal koncert jegyet mar megvettem, ugyhogy akkor is Budapesten leszek augusztusban, ha usznom kell odaig :)

natimama írta...

Drága Tamcsi! Ezért aztán ne ostorozd magad! (/... csak ügyelj, hogy minél kevesebb legyen a csúnya szó! :o)))/
Ha otthon egyetlen egy káromkodás sem hagyná el senki száját, a kölkök akkor is tudnának csúnyán beszélni! Ezt hidd el nekem! Ragad rájuk. Innen-onnan... mittomén hányféle helyen hallhatják. Ez legyen a legnagyobb baja egész életében! EZT NAGYON ŐSZINTÉN KÍVÁNOM a Te Lacusodnak! :o))))

Tamcsi írta...

Na hello csajok!
Ja, káromkodás mentesen nem könnyű élni, de amúgy tényleg nem is aggódom, mert tudom, hogy ha nem tőlem, akkor mástól tanulja meg! :)

Amúgy meg ő még akkor is cuki, ha csúnyán beszél! :)