2011. szeptember 22., csütörtök

Fütyi ügy

Lehet, hogy egyszer sok-sok év múlva Lackó kiakad majd, hogy ezt most megosztom a közzel, de muszáj lejegyeznem, hogy nyoma maradjon valahol. :)
Szóval lenőtt. És most felhúzta a doktornéni. És Lackó egész ügyes volt, csak mérsékelten üvöltött, aztán kifele menet megkérdezte, hogy "a doktornéni szurit adott a pöcsimbe?". Később útközben már kezdett fájni, akkor jajjgatott, és a nyílt utcán megkért, hogy adjak egy puszit a pöcsére...Hehe. :) Passzoltam, de mondtam, hogy majd otthon kitalálunk valamit. Aztán egész délelőtt nem volt gond, mert hatott a lidocainos krém, de délután úgy rohant be hozzám a kertből, hogy azt hittem megcsípte egy méhecske, mert csak jajveszélet, és óbégatott. Kiderült, hogy pisilnie kell. Aztán ez ment egész délután, minden pisi előtt és után volt egy pár perces sírdogálós közjáték, és egyszer nagyon csalódottan azt is megkérdezte Tőlem, hogy "De anya, mér csinálta a doktornéni ezt a pöcsimmel???". Egyem a szívét, komolyan nagyon sajnáltam. Hajnalban még volt egy kis (na jó nagy) kiabálás, aztán reggel fél hétkor is, aztán egy fél óra múlva megint. Aztán rájöttünk, hogy már annyira kell pisilnie, hogy majd' szétdurran a hólyagja, csak inkább visszatartotta, erre én felajánlottam neki, hogy engedek egy kis kád vizet, és pisiljen abba...Meg is engedtem a vizet, levetkőztettük szépen, ő meg odaállt a kád mellé, és csak csorgatott, meg csorgatott, meg csorgatott hosszasan... :) Említettem neki, hogy ezt nem pont így gondoltam, hanem hogy esetleg beleül (mert a tesóm szerint az beválik ilyenkor), de erről hallani sem akart, nem szeretné ugyanis, hogy vízzel érintkezzen a kukaca. És bár ma már nem volt semmi gond, azért emellett az elképzelése mellett kitart, a vizet nem szabad továbbra sem rá engedni, és hozzáérni, meg leginkább ránézni se nagyon lehet :)

Nincsenek megjegyzések: