2011. szeptember 5., hétfő

Címszavakban

Sajnos rájöttem, hogy egy s*ggel több lovat nem lehet megülni. A háztartás, a kreatív blog, a meska, a megrendelések (mert hál' Istennek vannak, ami miatt nagyon boldog vagyok!), a lurkók, Gábor... Szóval nem jut mostanában időm erre a blogra. :(
Azért most mégis összekapom magam, és pár szót írok az én hat hónapos Hurka Dorkámról, akinek van vagy ezer beceneve, úgy mint Dudus, Dudó, Dudlimudli, ViDorka, DuDorka, Dorci, Dudlicsek, Dodó, Durci Dorci. Igen, tudom, hogy egy pettyet infantilis vagyok, de imádom becézgetni! :)
Szóval, mivel most sincs sok időm, ezért úgy csinálom, ahogy Timocskánál láttam, és csak címszavakat írok, amik sokat elárulnak mostanában Dorciról. Így:
-Finom. Minden értelemben...Finomak, lágyak a mozdulatai, és finom is, megenni való. :)
-Se színű szemű. Kék volt, aztán lett pár barna cirom benne, és most seszínűre váltott, pont mint anno Lackóé, ami most barna.
-Hurkás. (De most épp nyúlik)
-Kanalazós. (Egyre ügyesebb, imádja a banánt, meg mostmár a sütőtököt is)
-Nézelődős.
-Kacagós, mosolyalbum.
-Lackó imádó.
-Cumitlan. (Eleinte próbálkoztunk, ezt itt írtam is, de talán két hétig ha cumizott, azóta nem).
-Fogatlan.
-Pörgő-forgó, tornabajnok. (Egyre ügyesebb, gurulva, kúszva bejárja a szobát, ma amíg nem néztem oda, becsúszott a kanapé alá, és beszorult. :) Nem kell megijedni, azért nem olyan kicsi ott a hely. Nagyon nevettem, mikor megláttam)
-Szőke szempillás. (Ettől elolvadok)

 És végül két elfogult jelző:
-Imádnivaló.
-Csudaszép.

Íme a bizonyíték:

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Egyszer talán rám is fog nevetni! :-)))

Tamcsi írta...

Majd ha így ugrálsz, mint a Berni :) Hehe :))