2012. február 9., csütörtök

Padlón

Napok óta nem aludtam 2 óránál többet egyhuzamban, és egy egész éjszaka alatt max. 5 óra alvás fér bele újabban. Az, hogy hulla vagyok, nem mond semmit, semmit sem fejez ki abból, ahogy most érzem magam. Szomorú vagyok, csalódott és tehetetlen, fogalmam sincs, hogy jutottunk idáig, és nem tudom min változtathatnék ahhoz, hogy ne így legyen. A Dorci csak üvölt, és üvölt, sokszor egész éjjel, többnyire éjfélkor kezdi, de ma pl. már fél 11-kor nekiállt (épp 20 perce aludtam el), és majdnem egy órája üvölt. Már nem is csinálok vele semmit, igazából nem is lehet, hiába minden, ringatás, ölelés, simi, nem használnak. Nem tudom, hogy mi baja, azt sem, hogy van-e baja egyáltalán, csak azt tudom, hogy már nem merek elaludni sem, és egész nap ég a szemem, fáj a fejem, és úgy járkálok, mint egy zombi. Napközben sem tudok pihenni, ha épp esetleg a csillagok is jól állnak, és mindkét gyerek egyszerre alszik, és én épp elaludnék, akkor fix., hogy 20 perc alvás után megint üvölteni kezd.
Nem tudom hogyan tovább, hogy meddig bírjuk ezt így. Majdnem egy éve nem aludtam egy normálisat, de azért voltak kevésbé szar időszakok, amikor legalább valahogy ki lehetett bírni. De ez a mostani, a pokol maga, lassan attól is görcsben van a gyomrom, hogy este lesz, és a legrosszabb, hogy nem látom a fényt az alagút végén. Eddig azzal biztattam magam, hogy na, majd ha egy éves lesz, na majd akkor minden megváltozik, de már tudom, hogy nem, ez nem fog. Mostmár nincs egy időpont bennem, hogy na majd ekkor vagy akkor, mert nem tudom meddig lesz ez így...Csak azt remélem, hogy azért nem örökké.

6 megjegyzés:

Opra Edina - Életvezetési tanácsadó írta...

:-( Először is sajnálom! Neked egy jó szer lehet: Cocculus Indicus 15 CH, 2x5 golyó naponta. Homeopátiás szer és segíti, hogy ne legyél annyira fáradt napközben. Nem altat el, hanem segít túlélni az éjszakázós időszakot. Nekem bejött. Ha hiszel a homeopátiában, esetleg érdemes megkeresni egy homeós dokinénit, aki ad egy alkati szert a babának, ami segíthet az alvásban. Teljesen ártalmatlan dolog, úgyhogy baja biztos nem lesz tőle.
A másik dolog, hogy nem biztos, hogy nem érdemes sugdosni Dorci fülébe is. Azért az üzenet lényegét értik ők, ha konkrétan a mondatokat nyelvtanilag nem is tudják összerakni. Nekem 8 hónapig csinálta ezt a kisfiam és miután már sírtam a fáradtságtól, egyszer csak este közöltem vele, hogy kisfiam, ezentúl nem kelek fel hozzád, csak ha nagy baj van. Nem érdekel, hogy te nem alszol, látom, hogy kutya bajod, csak úri huncutság a fentlét, én aludni szeretnék. Szóval elmondtam a kisfiamnak és kapott egy álomsegítő csigafüggőt is az ágya fölé. Azóta max. 1-szer kel éjjel, de akkor is azért, mert szomjas. Ha nyöszörög, nem megyek be hozzá. Egy idő után visszaalszik. Lehet, hogy már Dorci is elég nagy hozzá, hogy hagyjad, hogy sírjon egy kicsit. Te tudod, te érzed. Nekem ezek jöttek be.
Minden jót kívánok!

Opra Edina - Életvezetési tanácsadó írta...

Unknown alatt pedig én írtam: Levezető

Tamcsi írta...

Szia Levezető!

Köszi az ötleteket, homeózni mi is szoktunk, úgyhogy azt mindenképpen kipróbálom.
A súgdosást megpróbáltuk, de attól nem lett semmi változás. :(
Milyen az álomsegítő függő? Mesélj róla, én már mindenre vevő vagyok.
Az a baj, hogy a sírni hagyom dolog nem megy-nem elvi okokból, hanem mert nagyon kicsi a lakás, és legalább Lackónak és Gábornak nem ártana aludni. Ráadásul már megpróbáltam egyszer-kétszer, de semmi haszna, csak üvölt, mint akit nyúznak. Mondjuk lehet, hogy kitartóbban kéne próbálnom.

Opra Edina - Életvezetési tanácsadó írta...

A függőt nézd meg a blogomon:

www.kreativhobbi.freeblog.hu

A készítővel összehozlak, ha érdekel.

Tamcsi írta...

Nagyon klassz, megnéztem. De mi köze ennek az alváshoz? (Nem kötekedem, hanem érdeklődök. :)) )

Opra Edina - Életvezetési tanácsadó írta...

Ide írjál légyszi, hogy meglegyen az e-mail címed. A többit priviben.
kreativhobbi.freeblog@gmail.com